logo.ab

معرفی امکانات و ویژگی های بسترن B30 + دفترچه راهنما

خودرو بسترن B30 یکی از خودرو های شرکت خودرو سازی بسترن می باشد که با نام فاو (FAW) نیز شناخته می شود. که در بازار ایران، مونتاژ و عرضه این خودرو توسط گروه بهمن صورت می گیرد.

بسترن B30 طراحی مدرن و جذابی دارد. این خودرو با طراحی شیک و لوکس، صفحه نمایش لمسی در داخل کابین و جزئیات کروم شده در بخش‌ های جلویی و عقبی خود، ظاهری جذاب و خوش‌ ساخت را به ارمغان می آورد.
بسترن B30 با موتور بنزینی 1.6 لیتری عرضه می‌ شود. این موتور 4 سیلندر است و توان خروجی آن در حدود 107 اسب بخار و 150 نیوتن ‌متر گشتاور است. این موتور از نظر اقتصادی نیز به ‌خوبی عمل می ‌کند و مصرف سوخت نسبتاً کمی دارد.

گیربکس این خودرو توسط کمپانی ژاپنی آیسین تولید می شود که یکی از معتبر ترین تولید کنندگان گیربکس در دنیا می باشد. این گیربکس در دو مدل 5 دنده و 6 دنده اتومات عرضه می شود که عملکرد آن در انتقال قدرت بسیار عالی بوده و ضرایب آن در مقایسه با سایر خودرو های هم رده سبک تر می باشد.

خودرو بسترن B30
خودرو بسترن B30

این موضوع باعث می شود که دنده خودرو در فواصل کمتری تعویض شود و فشار کمتری به موتور وارد شود که در نتیجه مصرف سوخت بسیار بهینه تر شده و کاهش می یابد.

خودروی بسترن B30 چه امکاناتی دارد؟

بسترن B30 با ارائه امکانات متنوع و جذاب، سعی در ارائه تجربه راحت و لذت بخشی برای راننده و سرنشینان خود دارد. سانروف، دو کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه دستی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات فاو بسترن B30 است.بسترن B30 گروه بهمن با بازگشت خود به خط تولید می تواند رقیب مستقیم تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک باشد.
در ادامه برخی از امکانات خودرو بسترن B30 را بررسی می ‌کنیم.

1. صفحه نمایش لمسی

بسترن B30 دارای صفحه نمایش لمسی در صفحه کنترل مرکزی خود است که به کاربر امکان کنترل و دسترسی به برخی از بخش های خودرو از جمله سیستم صوتی، ناوبری، تنظیمات خودرو و اطلاعات سیستم‌ های دیگر را می‌ دهد.

نمای داخلی خودرو بسترن B30
نمای داخلی خودرو بسترن B30

2. سیستم ناوبری

خودروی B30 مجهز به سیستم ناوبری می باشد که به شما کمک می‌کند در مسیر ها و مقصد های مختلف به ‌طور دقیق و بهینه حرکت کنید. این سیستم امکاناتی مانند نمایش نقشه، راهنمایی صوتی و اطلاعات ترافیک را فراهم می‌ کند.

3. سیستم های ایمنی

بسترن B30 به منظور افزایش ایمنی در رانندگی، با امکاناتی مانند سیستم فرمان الکترو هیدرولیک، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و هوشمند سازی عملکرد ترمز ارائه می شود. این سیستم‌ ها به شما در کنترل بهتر خودرو در مواقع ضروری کمک می ‌کنند.

4. سیستم تهویه هوشمند

بسترن B30 دارای سیستم تهویه هوشمند نیز می باشد که به شما امکان تنظیم دمای دلخواه و مناسب در داخل خودرو را می‌ دهد. این سیستم همچنین قابلیت تهویه سریع و تهویه خودکار را نیز داراست.

5. سنسور عقب

بسترن B30 دارای دوربین یا سنسور عقب است که در هنگام دنده عقب، تصویری از ناحیه عقب خودرو را در صفحه نمایش نشان می‌ دهد. این قابلیت به شما کمک می ‌کند تا به ‌طور دقیق تر و ایمن ‌تری رانندگی کنید.

6. سیستم صوتی

بسترن B30 دارای سیستم صوتی با بلندگو های با کیفیت است که از طریق اتصال به تلفن همراه یا دستگاه ‌های دیگر، امکان پخش موسیقی و مکالمه را فراهم می ‌کند.

دانلود دفترچه راهنمای بسترن b30

برای اطلاع از امکانات و راهنمای استفاده ، دفترچه راهنمای بسترن b30 را دانلود کنید ( besturn-b30 )

مزایای خودرو بسترن B30

بسترن B30 دارای مزایای مختلفی می باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

1. قیمت مناسب

یکی از مزایای اصلی بسترن B30، قیمت مناسب آن است. این خودرو با قیمتی نسبتا مناسب در بازار عرضه می ‌شود که آن را به گزینه اقتصادی و جذابی برای خریداران با بودجه محدود تبدیل کرده است.

2. مصرف سوخت بهینه

موتور بسترن B30
موتور بسترن B30

با توجه به موتور های بنزینی با راندمان بالا، بسترن B30 به عنوان یک خودرو مقرون به صرفه در مصرف سوخت شناخته می‌ شود. این امر می ‌تواند هزینه‌ های سوخت را کاهش داده و مزیتی اقتصادی برای صاحبان این خودرو باشد.با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، موتور خودرو به طور کارآمد با سوخت کمتر کار می‌کند و در نتیجه صرفه جویی در هزینه‌های سوخت برای راننده ایجاد می‌کند.

3. پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بسترن به عنوان یک برند خودرو سازی مطرح، خدمات پس از فروش خوب و شبکه قابل اعتماد ی از نمایندگان و مراکز خدمات در اکثر مناطق فعال دارد. این امر باعث آسایش و اطمینان بیشتر خریداران در خصوص خدمات پس از خرید می ‌شود.

4. فضای داخلی بزرگ و راحت

خودروی B30 فضای داخلی راحتی دارد و صندلی‌ های قابل تنظیم و تکیه گاه مناسبی را برای سرنشینان فراهم می ‌کند. همچنین، استفاده از مواد با کیفیت برای پوشش صندلی‌ ها و طراحی داخلی، تجربه راحتی را برای سفر های طولانی به وجود می آورد.این خودرو برای خانواده‌ها و افرادی که نیاز به فضای بیشتر دارند، مناسب است.

5 . طراحی جذاب

بسترن B30 طراحی زیبا و جذابی دارد که با جزئیات و زیبایی‌های خاص در بدنه و داخل خودرو طراحی شده است. این طراحی می‌تواند جذابیت خودرو را افزایش داده و خوشایندی بصری را برای مشتریان ایجاد کند.

تعمیرگاه خودروهای فاو بسترن در تهران 

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی است که تعمیرات موتور – تظیم موتور – تعمیرات گیربکس – تعمیرات جلوبندی و.. را ارائه می دهد. برای تعمیر خودرو بسترن در تهران ، کافی است با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید. 

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *