logo.ab

تعمیرگاه هایما در تهران | تعمیرگاه تخصصی هایما

تعمیرگاه تخصص عباسی ، تعمیرگاه هایما در تهران است که تعمیر خودروهای هایما را در کمترین زمان انجام می دهد .برخی از خدمات تعمیرگاه عباسی شامل تعمیر جلوبندی، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، سرویس دوره ای و غیره می شود.
تمامی قطعاتی که برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب خودرو ها استفاده می شود، همگی قطعات یدکی اصل و با کیفیت می باشند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه هایما در تهران

تعمیر هایما در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

تعمیر تخصصی هایما S5  در تهران
تعمیر تخصصی هایما S7  در تهران

سرویس دوره ای خودروهای هایما تعمیر موتور هایما
تعمیر گیربکس هایما تعمیر سرسیلندر هایما
تعمیر جلوبندی هایما تعویض تسمه تایم هایما
تعمیر سیستم برق هایما تنظیم موتور هایما
دیاگ و عیب یابی هایما تعویض گیربکس هایما
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان هایما تعویض دیسک و صفحه کلاچ هایما

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

شرکت چینی خودروسازی هایما از دیگر شرکت هایی است که توانسته است در طی چند سال گذشته خودرو های خود را وارد بازار ایران کند. از خودرو های هایما همانند دیگر خودرو های چینی استقبال خوبی شد. این خودرو ها توانستند فروش خوبی را در بازار ایران داشته باشند.

مهمترین خدمات تعمیرگاه هایما در تهران

. سرویس دوره ای هایما

سرویس دوره ای خودرو از جمله راه هایی است که همواره به دارندگان خودرو ها توصیه می شود آن را انجام دهند. در سرویس دوره ای،خودرو به صورت کامل برسی می شود و تمامی مشکلات آن برطرف می شود. استفاده از خدمات سرویس دوره ای همچنین باعث افزایش طول عمر خودروی شما می شود.
در سرویس های کار هایی همچون تعویض روغن، برسی فشار لاستیک ها، برسی سیستم مکانیکی، برسی باتری، برسی سیستم الکتریکی خودرو و غیره انجام می شوند.
علاوه بر حفظ سلامت و برطرف شدن مشکلات فعلی خودرو، استفاده از سرویس های دوره ای از خرابی ها و مشکلاتی که احتمال دارد در آینده رخ دهند نیز جلوگیری می کند.

. تعمیر گیربکس هایما

گیربکس ها در دو نوع دستی و اتوماتیک در خودرو ها قرار داده می شوند. این دو تفاوت هایی دارند اما به طور کلی وظایفشان یکسان است. همچنین گیربکس های اتوماتیک نسبت به نوع دستی از حساسیت بیشتری برخور دارند.
به طور کلی گیربکس وظیفه دارد نیرو و انرژی تولید شده توسط موتور خودرو را به سایر بخش ها خودرو منتقل کند.
گیربکس این کار و تمامی فعالیت هایش را با استفاده از روغن گیربکس انجام می دهد. از این رو، این روغن باید به صورت دوره ای و منظم تعویض شود تا مشکلی در عملکرد خودرو ایجاد نشود.
یکی از مشکلات گیربکس مربوط به نشتی روغن می باشد. نشتی روغن در گیربکس بر روی موتور خودرو نیز تاثیر دارد و به تدریج باعث از کار افتادن آن می شود.

در صورت مشاهده هرگونه مشکل در گیربکس خودروی خود حتما به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.

. تعویض موتور هایما

هسته اصلی تمامی فعالیت های خودرو، موتور می باشد. موتور خود نیز همانند گیربکس با استفاده از روغن موتور فعالیت می کند و وظایف خود را انجام می دهد.
البته از هر نوع روغنی نمی توان برای موتور استفاده کرد؛ بلکه باید از روغنی استفاده شود که با موتور خودرو سازگار باشد.
از این رو توصیه می شود روغن موتور را نیز به صورت دوره ای و منظم تعویض کنید تا اختلالی در عملکرد آن ایجاد نشود.
در صورتی که موتور خودرو با مشکل مواجه شود، تمام خودرو به همراه آن از کار می افتد. از آنجایی که موتور قطعه ای بسیار مهم در خودرو می باشد، توصیه می شود به هیچ عنوان خودتان شروع به عیب یابی و تعمیر آن نکنید و این کار را به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

. تعمیر جلوبندی هایما

جلوبندی خودرو ها شامل قسمت جلویی و زیرین آن ها می شود که از موتور و بخش های داخلی آن مراقبت می کند. جلوبندی از قسمت های مختلفی مانند فنر ها، کمک فنر ها، سیستم فرمان، سیبک ها و غیره تشکیل شده است.
در خودرو هیچگونه چراغ یا هشداری وجود ندارد که نشان دهنده وجود مشکل در جلوبندی باشد. جلوبندی خودرو معمولا به دلیل آسیب های فیزیکی دچار مشکل می شود.
یکی از نشانه های خرابی جلوبندی، ساییدگی لاستیک ها می باشد. لاستیک هایی که ساییده شده باشند، در هنگام حرکت و یا دور طدن از خود صدا های نا متعارف ایجاد می کنند.
همچنین فنر ها و کمک فنر هایی که در جلوبندی قرار دارند ممکن است دچار مشکل شوند. در این صورت باید به تعمیرگاه مراجعه کنید و آن ها را تعویض کنید.

تعمیرگاه هایما در تهران
تعمیرگاه هایما در تهران

. تعویض تسمه تایم هایما

 موتور و گیربکس از قطعات مهم خودرو هستند. اما علاوه بر این قطعات، تسمه تایم یکی دیگر از قطعات مهم در خودرو به شمار می رود.
جنس این قطعه از لاستیک می باشد و وظیفه دارد میان میل لنگ و میل سوپاپ ارتباط برقرار کند. توصیه می شود هر چند وقت یک بار تسمه تایم خودروی خود را روغن کاری کنید. این عملکرد آن را بهبود میبخشد و از بروز اختلال در آن جلوگیری می کند.
تسمه تایم به طور متوسط بین 3 تا 5 سال عمر می کند ( 50 هزار کیلومتر)  و پس از گذشت این زمان باید قبل از این که تسمه تایم پاره شود آن را تعویض کنید.

. تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر هایما

واشر سر سیلندر در فضای بین سیلندر و سر سیلندر قرار دارد. این قطعه سیلندر ها را رونکاری می کند. علاوه بر آن واشر سر سیلندر محفظه احتراق را بسته نگه می دارد تا سوخت و گاز از آن خارج نشود و خودرو انرژی و توان کافی برای حرکت کردن را داشته باشد.
این قطعه در اثر قرار گرفتن در دمای بسیار بالا ممکن است دچار ترک خوردگی و شکستگی شود. در چنین شرایطی باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

. تعمیر سیستم تعلیق هایما

سیستم تعلیق و جلوبندی هر دو در بخش زیرین خودرو قرار دارند اما با این تفاوت که سیستم تعلیق بخش عقبی خودرو را شامل می شود. سیستم تعلیق نیز دارای قسمت هایی همچون فنر، کمک فنر، عایق و غیره می باشد که ضربه هایی را در هنگام عبور از دست انداز ها و سرعت گیر ها به خودرو وارد می شوند را دفع می کنند.
درصورتی که فنر ها و کمک فنر ها دچار مشکل شوند، بهتر است هر چه سریع تر نسبت به برطرف کردن مشکل آن ها اقدام کنید تا سایر بخش های خودرو نیز دچار آسیب نشوند.

تعمیرگاه عباسی، مرکز تعمیرات تخصصی خودرو های چینی

در تعمیرگاه عباسی با کمک تکنسین های با تجربه و متخصص تمامی مشکلاتی که ممکن است برای خودرو های چینی رخ دهند در کوتاه ترین زمان برطرف می شود. همه روزه از غرب ، شرق ، جنوب و شمال تهران برای تعمیرات به این تعمیرگاه  مراجعه می کنند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *