logo.ab

تعمیرگاه زوتی در تهران

برای مراجعه و دسترسی به تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران ، تعمیرگاه عباسی با تکنسین های مجرب ، تعمیر این خودرو را در کمترین زمان انجام می دهد.  خدماتی که در تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران ارائه می شود شامل تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی، تعویض تسمه تایم و زنجیر تایم ، سرویس دوره ای و غیره می شود.

خودرو های چینی زوتی، (zotye)که نسخه مونتاژ شده آن ها توسط شرکت سایپا با نام آریو نیز شناخته می شوند؛خودرو های این شرکت همانند سایر خودرو های چینی ممکن است پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی شوند و به تعمیرات نیاز داشته باشند. از این رو دسترسی به یک تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران برای دارندگان این خودرو ها ضروری می باشد.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه زوتی در تهران 

تعمیرگاه زوتی در تهران ، تعمیر در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

تعمیرگاه ریگان کوپا در تهران

کلیه خدمات سرویس و تعمیر ریکان کوپا در تعمیرگاه عباسی انجام می شود. 

سرویس دوره ای  تعمیر موتور
تعمیر گیربکس تعمیر سرسیلندر
تعمیر جلوبندی زنجیر تایم – تسمه تایم
تعمیر سیستم برق تنظیم موتور
دیاگ و عیب یابی جیلی تعویض گیربکس
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

برخی از مشکلات رایج خودرو های زوتی

1. داغ شدن بیش از حد موتور

یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از خودرو ها و همچنین خودرو های زوتی وجود دارد، داغ شدن بیش از حد موتور خودرو می باشد.
عوامل و دلایل مختلفی وجود دارد که می توانند منجر به داغ شدن بیش از حد موتور می شوند . برخی از این دلایل شامل پایین بودن سطح مایع خنک کننده، نشتی در سیستم خنک کننده، نشتی در رادیاتور، خراب شدن ترموستات، خراب شدن فن رادیاتور و غیره می شوند.
دقت کنید که تنها وجود یکی از این عوامل یا مشکلات در خودرو می تواند موجب داغ شدن بیش از حد موتور شوند. از آنجایی که سیستم خنک کننده خودرو ها بسیار پیچیده است، برسی و عیب یابی آن نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه می باشد.
در نتیجه در صورتی که متوجه شدید دمای موتور خودروی شما بیش از حد معمول است، بهتر است هر چه سریع تر به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران
تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران

2. خرابی دینام خودرو

خرابی دینام نیز از مشکلات رایجی است که در خودرو ها رخ می دهد و می تواند اختلالات زیادی را در عملکرد خودرو ایجاد کند.
دینام به طور کلی وظیفه دارد پس از روشن شدن خودرو، تمام سیستم های الکتریکی خودرو را روشن نگه دارد. علاوه بر این دینام شارژ باتری خودرو را تامین کرده و مقدار آن را ثابت نگه می دارد.
در صورتی که دینام خراب شود و یا به مشکلی بر بخورد، در عملکرد باتری خودرو اختلال ایجاد می شود و از کار می افتد. همچنین به همراه آن مشکلات و اختلالات دیگری نیز در خودرو ایجاد می شود.
درصورتی که دینام خودروی شما خراب شده است با مراجعه به تعمیرگاه عباسی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعویض کنید.

3. خرابی باتری خودرو

باتری خودرو دارای طول عمر مشخصی می باشد و پس از اتمام آن کارایی خود را از دست می دهد و باید تعویض شود. طول عمر باتری بین 3 تا 5 سال می باشد.
اما با این حال گاهی اوقات ممکن است باتری به دلایلی مانند اختلال در جریان الکتریکی خودرو و یا کاهش آمپر دچار خرابی شود.
علاوه بر این دو مورد، عوامل دیگری نیز وجود دارد که منجر به خراب شدن باتری می شوند، برخی از این عوامل شامل خراب شدن دینام که در بالا به آن نیز اشاره کردیم، خراب شدن سنسور های باتری و دیگر اجزای آن می شود.
از این رو توصیه می شود پس از طی کردن هر 80 هزار کیلومتر نسبت به تعویض باتری خودروی خود اقدام کنید.

4. خرابی موتور استارت

موتور استارت یک قطعه الکتریکی می باشد که وظیفه آن روشن کردن موتور خودرو می باشد. به این صورت که انرژی الکتریکی که از آن عبور می کند را تبدیل به انرژی مکانیکی کرده و باعث راه اندازی موتور می شود.
از جمله دلایلی که منجر به خراب شدن موتور استارت می شوند می توان به مواردی همچون آسیب دیدن سولنوید استارت و اختلال در رله استارت اشاره کرد.
در صورتی که موتور استارت خودروی شما خراب شده باشد، در هنگام استارت زدن صدا های غیر طبیعی به گوش می رسد. برای شناسایی این مشکل قبل از این که موتور استارت به طور کامل خراب شود می توانید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کرده و با کمک تکنسین های این مجموعه از وجود چنین مشکلی در خودروی مطلع شوید و آن را برطرف کنید.

5. خرابی سیستم ترمز

سیستم ترمز در خودرو از جمله بخش هایی می باشد که پس از مدتی دچار فرسودگی شده و با خرابی مواجه می شود. ترمز از آنجایی که باعث توقف خودرو در هنگام حرکت می شود، نقش بسیار مهمی در خودرو دارد. علاوه بر فرسودگی، علائم و عواملی نیز وجود دارد که نشان دهنده خرابی سیستم ترمز می باشند.
برخی از این علائم که در هنگام خرابی سیستم ترمز در خودرو ایجاد می شوند شامل سوت کشیدن خودرو، نرم شدن پدال ترمز و غیره می شوند. در صورت وجود چنین علائمی در خودروی خود توصیه می شود هر چه سریع تر به تعمیرگاه مراجعه کنید و مشکل آن را برطرف کنید زیرا خرابی ترمز می تواند بسیار برای سرنشینان خودرو خطرناک باشد.

تعمیرگاه عباسی، تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران

تعمیرگاه عباسی از تعمیرگاه ها و مراکز معتبر در تهران می باشد که در زمینه تعمیرات تخصصی خودرو های چینی فعالیت می کند. تکنسین های تعمیرگاه عباسی کاملا آموزش دیده می باشند و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته قادر می باشند تمامی مشکلات خودروی چینی شما را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند.
با تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه خودرو زوتی در تهران تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *