logo.ab

تعمیرگاه جک – تعمیر تخصصی موتور، گیربکس ، جلوبندی

تعمیرگاه عباسی یکی از مراکز تخصصی و تعمیرگاه جک در تهران است که مشتریان می توانند سطح بالایی از خدمات و تعمیر خودروی جک را دریافت دارند.

خدمات تعمیرگاه جک : تعمیرات تخصصی خودروهای جک 

تکنسین های این مرکز در زمینه تعمیر انواع مدل های خودروی جک تخصص داشته و برای تعمیر و سرویس دستگاه خدمات زیر را ارائه می دهند:
– تعمیر مشکلات مربوط به موتور و گیربکس های دستی و اتوماتیک
– برطرف کردن ایرادات و تعمیر گیربکس و گاردان
– تعمیر دیفرانسیل و ترانسفر خودرو
– تعمیر سیلندر و سرسیلندر
– تعمیر مشکلات مربوط به جلوبندی خودرو
– بررسی و تعمیر مشکلات مربوط به کولر و بخاری خودرو، ایربگ ها ، کمربند و…
– دیاگ زدن خودرو جک برای عیب یابی کامل خودرو
– تعویض روغن موتور و گیربکس
– تعویض تسمه تایم – کیت زنجیر تایم

– بررسی ترمز برقی، ecu موتور، رادار و گیربکس و برطرف کردن ایرادات آن ها
– تعمیر مشکلات مربوط به قطعات برقی و سیم کشی اتومبیل
– بررسی چراغ چک خودرو و عیب یابی خطای ظاهر شده توسط این چراغ ها
– سرویس کامل خودرو جک به صورت دوره ای و شناسایی ایرادات جزئی و رفع آنها که باعث جلوگیری از خرابی های گسترده تر در اتومبیل می شود.

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی – تعمیرگاه جک JAC 

تعمیرگاه تخصصی جک S3
تعمیرگاه تخصصی جک S5
تعمیرگاه تخصصی جک J5
تعمیرگاه تخصصی جک J4
تعمیرگاه تخصصی جک J3 و ….

دلایل انتخاب تعمیرگاه عباسی از سوی مشتریان برای تعمیر خودروی جک در تهران چیست؟

1- تعمیرگاه عباسی یکی از مراکز تخصصی در زمینه تعمیر انواع مدل های خودروی جک است که در این زمینه دارای سال‌ها تجربه کاری می باشد.
2- همکاری با تعمیرکاران ماهر و متخصصی که با اجزا و قطعات این خودروها و انواع خرابی های آنها آشنایی کامل داشته و تنها با یک بررسی ساده می توانند منبع مشکل را شناسایی و برطرف کنند ، باعث شده است که تعمیرگاه عباسی انتخاب اول مشتریان برای تعمیر خودروی جک خود باشد.
3- از جمله دلایل دیگری که باعث می شود تعمیرگاه عباسی انتخاب اول مشتریان برای تعمیر خودروهای جک باشد هزینه های مقرون به صرفه و حداقل دستمزد برای کارهای تعمیراتی است که از سوی تعمیرگاه دریافت می‌شود.
4- استفاده از لوازم یدکی اصل در صورت نیاز به تعویض قطعات از جمله مزایای دیگر این مرکز است.

تعمیر گیربکس جک – علائم خرابی گیربکس خودروهای جک

تعمیر گیربکس جک ، یکی از خدمات تعمیرگاه عباسی است . تعمیر گیربکس اتوماتیک – تعمیر گیربکس دستی ، سرویس دوره ای گیربکی و.. برای انواع خودروهای جک با دقت ، کیفیت و گارانتی انجام می شود. 

گیربکس خودروهای جک ممکن است با مشکلات مختلف روبرو شوند. در زیر، برخی از علائم خرابی متداول در گیربکس خودروهای چینی را بررسی می کنیم:

تعمیر گیربکس جک - علائم خرابی گیربکس خودروهای جک
تعمیر گیربکس جک – علائم خرابی گیربکس خودروهای جک

1. تغییرات ناگهانی در رفتار گیربکس 

اگر شما تغییرات ناگهانی در رفتار گیربکس مشاهده می کنید، مانند افزایش یا کاهش سرعت بدون دلیل، ممکن است گیربکس دچار مشکل باشد.

2. صداهای غیرعادی 

صداهای غیرمعمولی مانند صدای خرد شدن، صدای رانش، صداهای سوت زدن یا صداهای دیگر در هنگام تغییر دنده و یا در حین رانندگی می تواند نشانه خرابی گیربکس باشد.

3. لرزش هنگام تغییر دنده 

اگر خودرو هنگام تغییر دنده لرزش دارد یا به صورت ناگهانی به حالت نوترال باز می گردد، احتمالاً مشکلی در گیربکس وجود دارد.

4. عملکرد نامنظم 

اگر گیربکس خودرو به طور نامنظم کار می کند و تنظیمات دنده نمی توانند به درستی انجام شوند، احتمالاً گیربکس دچار خرابی است.

5. نشت روغن 

اگر روغن گیربکس از شیره ریزی یا قطره قطره شدن بیرون می آید، این نشانه ای از خرابی در سیستم گیربکس است.

6. تاخیر در تغییر دنده 

اگر گیربکس تاخیر زیادی در تغییر دنده دارد یا دیرتر به سرعت مورد نظر می رسد، احتمالاً مشکلی در گیربکس وجود دارد.

برای تعمیر گیربکس جک ، با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید .
شرایط اقتصادی شما را درک کرده و هزینه تعمیر گیربکس جک را با نهایت تخفیف محاسبه می کنیم .

تعمیر موتور جک – علائم خرابی موتور خودروهای جک

خرابی موتور خودروهای جک ممکن است با مشکلات مختلف همراه باشد. در ادامه به برخی از علائم خرابی موتور در خودروهای جک اشاره می کنیم.

1. افزایش مصرف سوخت 

اگر متوجه شدید که خودروی جک شما سوخت بیشتری نسبت به قبل مصرف می‌کند، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی در موتور باشد. مشکلاتی مانند ترک و خرابی در سیستم سوخت راه‌اندازی و کارایی موتور را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

2. کاهش قدرت و عملکرد موتور

اگر خودروی جک شما به‌طور ناگهانی قدرت و عملکرد خود را از دست داده و کمتر قدرت را به چرخاندن چرخ‌ها منتقل می‌کند، این ممکن است به خرابی در موتور اشاره کند. مشکلاتی مانند خرابی در سیستم ایجاد جرقه، سیستم تزریق سوخت، و یا اتصالات داخلی موتور می‌توانند باعث کاهش قدرت و عملکرد شوند.

3. صداهای غیرعادی 

صداهای غیرمعمولی مانند صدای جیغ زدن، صدای رانش، صدای خرد شدن یا صداهای دیگر که از موتور خارج می‌شوند، می‌توانند نشانه‌ای از خرابی در موتور باشند. این صداها ممکن است ناشی از کاهش روانکاری قطعات یا خرابی در سیستم‌های داخلی موتور باشند.

4. افزایش دود خروجی از اگزوز

اگر متوجه شدید که خروجی دود از اگزوز موتور به‌طور نامعمولی افزایش یافته است و سیاه یا آبی رنگ است، این ممکن است نشانه‌ای از خرابی در موتور باشد. این مشکل ممکن است ناشی از سوخت نامناسب، روانکاری نامناسب، یا خرابی در سیستم احتراق باشد.

اگر شما هر یک از این علائم را در موتور خودرو جک مشاهده می‌کنید، توصیه می‌شود به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید تا با بررسی موتور و انجام تست‌های مناسب  علت خرابی را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهند.

تعمیر جلوبندی جک – علائم خرابی جلوبندی خودروهای جک

سرویس و تعمیر جلوبندی جک ، در تعمیرگاه عباسی انجام می شود.
خرابی جلوبندی در خودروهای جک می‌تواند به مشکلات مختلفی برگردد. در ادامه، برخی از علائم خرابی جلوبندی در خودروهای جک را بررسی می‌کنیم:

1. لرزش و تکان های غیرعادی 

اگر خودروی جک شما هنگام رانندگی لرزش و تکان غیرعادی دارد، می تواند نشانه‌ای از خرابی در جلوبندی باشد. 

2. صداهای غیرعادی 

صداهای ناشی از خرابی جلوبندی نیز ممکن است مشاهده شود. صداهایی مانند صدای رانش، صدای ترک یا خرد شدن، صدای بندرول، صدای تیغه‌های تعلیق و یا صداهای دیگر می‌توانند نشانه خرابی باشند.

3. کنترل ناپذیری خودرو 

در صورتی که خودروی جک شما کنترل ناپذیر شده یا دستگاه جلوبندی به درستی عمل نمی‌کند،  می‌تواند به خرابی در جلوبندی اشاره کند. ممکن است عملکرد دنده‌ها، سیستم تعلیق یا سیستم ترمز تحت تأثیر قرار گرفته باشد.

تعمیر جلوبندی جک - علائم خرابی جلوبندی خودروهای جک
تعمیر جلوبندی جک – علائم خرابی جلوبندی خودروهای جک

4. فرسایش نامتناسب لاستیک‌ها 

اگر شما متوجه شدید که لاستیک‌های جلوی خودرو به طور نامتناسب فرسایش یافته‌اند و آن را نمی‌توانید با تعادل و تنظیمات صحیح تعویض کنید،  نشانه‌ای از خرابی در جلوبندی می‌باشد. ممکن است جلوبندی خودرو عدم تعادل داشته باشد یا خرابی در قطعات تعلیق وجود داشته باشد.

5. عملکرد ضعیف در تغییر دنده 

اگر خودروی جک شما در هنگام تغییر دنده دچار مشکل شده و به درستی به دنده بعدی نمی‌رود یا لغزش در تغییر دنده را تجربه می‌کنید، ممکن است جلوبندی دچار خرابی باشد.

برای سرویس و تعمیر جلوبندی جک با کمترین قیمت ، به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید . شرایط اقتصادی شما را درک کرده و هزینه تعمیر جلوبندی جک را با نهایت تخفیف محاسبه می کنیم .

تعمیر و رفع مشکلات برقی جک : علائم خرابی برق خودرو جک

خرابی در سیستم برق خودرو جک می‌تواند به مشکلات مختلفی مرتبط باشد . در ادامه، برخی از علائم خرابی در سیستم برق خودرو جک را بررسی می‌کنیم:

1. خاموشی کلیه سیستم‌های برقی خودرو 

اگر همه یا بیشتر سیستم‌های برقی خودروی جک شما خاموش هستند و عملاً هیچ عملکرد برقی ندارند، مشکل ممکن است در سیستم برق خودرو باشد. ممکن است علت اصلی این مشکل، خرابی در باتری، فیوزها، رله‌ها یا سیستم شارژ باشد.

2. روشن شده علائم خطا در داشبورد 

در صورت روشن شدن نورهای خطا یا هشدارهایی در داشبورد خودرو، مانند نور چک موتور، نور ABS، نور ترمز یا نورهای دیگر، این می‌تواند نشانه‌ای از خرابی در سیستم برق باشد. هشدارهای داشبورد ممکن است به خرابی در سنسورها، مدارها یا قطعات دیگر اشاره کنند.

3. عملکرد نامنظم سیستم روشنایی خودرو

اگر سیستم روشنایی خودرو شما عملکرد نامنظم یا ناکارآمدی دارد، مانند نورهای جلو، نورهای عقب، فلاشرها، نورهای جانبی و غیره، این ممکن است نشانه خرابی در سیستم برق باشد. مشکلاتی مانند خرابی در لامپ‌ها، سوکت‌ها، سوئیچ‌ها یا سیم‌ها می‌توانند باعث ایجاد مشکلات در سیستم روشنایی شوند.
اگر سیستم روشنایی خودروی جک شما در زمان روشن کردن خودرو فعال نشود یا با تأخیر روشن شود، مشکل ممکن است در سیستم برق باشد. این مشکل ممکن است به خرابی در سوئیچ‌ها، رله‌ها، سیم‌ها یا قطعات دیگر در سیستم روشنایی برگردد.

4. عملکرد نامنظم سیستم صوتی و تجهیزات الکترونیکی خودرو 

اگر سیستم صوتی، سیستم ناوبری، سیستم تهویه و دیگر تجهیزات الکترونیکی خودروی جک شما عملکرد نامنظم یا ناکارآمدی دارند،  ممکن است به خرابی در سیستم برق اشاره کند. 

5. عملکرد نامنظم سیستم ترمز 

اگر سیستم ترمز خودرو به طور ناگهانی یا نامنظم عمل می‌کند، ممکن است علت آن خرابی در سیستم برق باشد. این مشکل ممکن است به خرابی در سیستم ABS، سنسورهای ترمز، مدارهای ترمز یا قطعات دیگر مرتبط با سیستم ترمز مربوط شود.

6. قطع شدن تأمین برق به قسمت‌های مختلف خودرو

اگر بخشی از سیستم برق خودرو، مانند رادیو،  سیستم تهویه و غیره، قطعی برق را تجربه می‌کند، مشکل ممکن است در سیستم سیم‌کشی، رله‌ها، فیوزها یا قطعات دیگر مرتبط با تأمین برق باشد.

7.  مصرف بیش از حد باتری

اگر باتری خودرو به طور مداوم و بی‌دلیل خالی می‌شود و نیاز به شارژ مکرر دارد، می تواند نشانه خرابی در سیستم برق باشد. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی ژنراتور شارژ، رگلاتور ولتاژ، سیم‌کشی باتری یا خرابی در باتری خودرو باشد.

در صورت مشاهده هر یک از این علائم خرابی در سیستم برق خودروی جک،به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید تا با بررسی سیستم برق،  علت خرابی را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهند.

برخی از مشکلات رایج خودرو های جک

جک از جمله خودروهای شاسی بلند چینی است که بدلیل طراحی زیبا و آپشن های متعددی که دارد دارای طرفداراران زیادی در ایران است و همچنین بدلیل قیمت مناسب و کیفیت قطعات بکار رفته در آن مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است .
اما فراموش نکنید در کنار مزایا ، این خودروها نیز ممکن است با آسیب قطعات و خرابی مواجه شده و نیاز به تعمیر داشته باشند . در این گونه موارد صاحبان چنین خودروهایی برای اینکه دوباره بتوانند با خیال راحت با خودروی خود رانندگی کرده و از آن استفاده کنند باید ماشین خود را بدست تعمیرکاران خبره و کاربلدی بسپارند که در زمینه تعمیر خودروهای جک استاد بوده و به خوبی از عهده امور تعمیراتی این دستگاه ها بر می آیند .
تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی که به عنوان یکی از مراکز تخصصی ، تعمیر خودرو جک در تهران شناخته می شود از جمله تکنسین های حرفه ای هستند که می توانند در مدت زمان کوتاهی مشکلات خودرو را برطرف کنند . این افراد بدلیل شرکت در دوره های آموزشی بصورت مداوم و منظم دارای علم بروزی در زمینه تعمیرات این خودروها بوده و برای انجام این کار از تجهیزات پیشرفته ای نیز استفاده می کنند، بنابراین می توانید با خیال راحت تعمیرات خودروی جک خود را به آنها بسپارید.

1. روشن شدن چراغ های هشدار خودرو

هنگامی که سنسور های خودرو متوجه یک ایراد یا نقص در خودرو شوند، واحد کنترل موتور خودرو یا ECU باعث روشن شدن چراغ های هشدار می شود.
روشن شدن این چراغ ها حاکی از آن است که مشکلات جدی در خودرو وجود دارد که باید برطرف شوند.
در صورتی که چراغ های هشدار دهنده خودروی شما شدند، بهتر است هر چه سریع به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.
تکنسین های تعمیرگاه عباسی با بررسی دقیق و کامل خودرو شما علت اصلی روشن شدن چراغ های هشدار دهنده خودرو را تشخیص می دهند و آن را برطرف می کنند.

2. شنیده شدن صدا های بلند و شبیه به انفجار از موتور خودرو

از مشکلات حیاتی و مهمی که ممکن است در بسیاری از خودرو ها رخ دهد، مربوط به زمانی است که محفظه احتراق خودرو دچار مشکل شده باشد و سوخت و هوا به خوبی در آن مخلوط نشوند. این موضوع منجر به شنیده شدن صدایی شبیه به انفجار از موتور خودرو می شود.
محفظه احتراق وظیفه دارد انرژی و توان کافی را برای به حرکت در آمدن خودرو تولید کند. بنابراین هنگامی که این بخش با مشکلی رو به رو شود، خودرو ممکن است دچار آسیب های جدی شود.
در نتیجه اگر متوجه صدایی غیر معمول از موتور خودروی خود شدید، نشان از وجود مشکل در محفظه احتراق می باشد که می توانید با مراجعه به تعمیرگاه عباسی آن را تعویض کنید و مشکل خودروی خود را برطرف کنید.

3. افزایش بیش از حد مصرف سوخت

میانگین مصرف سوخت در خودرو ها مقدار مشخص و معینی دارد. اما گاهی اوقات مصرف سوخت خودرو بیش از حد مشخص شده می باشد. این موضوع یکی از مشکلات رایجی است که در بسیاری از خودرو ها، همچنین خودروی های جک رخ می دهد.
چنین مشکلی به دلیل وجود مشکل و یا اختلال در سیستم سوخت رسانی خودرو مانند فیلتر های سوخت و هوا، سنسور های جریان هوا و غیره رخ دهد.
برای جلوگیری از رخ دادن این مشکل راه های مختلفی همچون تمیز کردن فیلتر های سوخت و هوا، تنظیم سوزن ژیگلور، تنظیم میزان فوران انژکتور ها و غیره وجود دارد. اما بهترین راه حل جهت جلوگیری و همچنین برطرف کردن این مشکل، استفاده از خدمات سرویس های دوره ای می باشد.
در خدمات سرویس دوره ای تعمیرگاه عباسی، سیستم سوخت رسانی خودروی شما به طور کامل برسی می شود و تمامی فیلتر های آن تمیز و تعویض نیز می شوند و همچنین از مصرف سوخت بی رویه خودرو نیز جلوگیری می شود.

تعمیرگاه جک در تهران
تعمیرگاه جک در تهران

4. خراب شدن سیستم ترمز خودرو

سیستم ترمز در خودرو، همانند دیگر بخش ها و سیستم های خودرو پس از مدتی استفاده و گذشت زمان دچار مشکلاتی می شود.  این سیستم از مهم ترین سیستم های خودرو ها می باشد که در صورتی که با مشکل مواجه شود می تواند علاوه بر خودرو، سلامت سرنشین را نیز به خطر بیاندازد.
هنگامی کی در این سیستم مشکلی وجود داشته باشد در خودرو علائمی ایجاد می شود که برخی از آن ها شامل نرم شدن پدال ترمز، سوت کشیدن خودرو و غیره می باشد.
در صورتی که علائم خرابی سیستم ترمز را در خودروی خود مشاهده کردید، سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید زیرا همانطور که گفته شد این مشکل برای جان افراد می تواند بسیار خطرناک باشد.

5. شکستن و خراب شدن موتور استارتر

موتور استارتر از قطعات مهم خودرو می باشد که باعث به کا افتادن موتور خودرو و یا به عبارتی شروع حرکت خودرو می شود.  از عواملی که منجر به خراب شدن موتور استارتر می شوند می توان به آسیب دیدن سلنوئید ها، ایجاد خطای الکتریکی در خودرو و غیره اشاره کرد.
در صورتی که این قسمت از خودرو دچار آسیب شود، خودرو دیگر قادر به حرکت کردن نمی باشد.
از آنجایی که این قطعه بسیار مهم می باشد بهتر است برسی و عیب یابی آن را به افراد با تجربه و متخصص در این زمینه بسپارید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *