logo.ab

تعمیرگاه جک S5 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

تعمیرگاه جک S5 در تهران با تعمیرکاران مجرب در تعمیرگاه عباسی در خدمت مشتریان گرامی است. برخی از مهم ترین خدمات این مرکز شامل تعمیر موتور، سرویس های دوره ای، تعمیر گیربکس، تعویض تسمه تایم، تعمیر سیستم تعلیق و غیره می شود.
در تعمیرگاه خودروهای چینی عباسی ، تعمیر و تعویض قطعات یدکی با استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت و در حضور مشتری انجام می شود.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه جک S5 در تهران

تعمیرگاه جک S5 در تهران در کمترین زمان  خدمات سرویس و تعمیر را با گارانتی انجام می دهد .

سرویس دوره ای خودروهای جک S5 تعمیر موتور جک S5
تعمیر گیربکس جک S5 تعمیر سرسیلندر جک S5
تعمیر جلوبندی جک S5 تعویض تسمه تایم جک S5
تعمیر سیستم برق جک S5 تنظیم موتور جک S5
دیاگ و عیب یابی جک S5 تعویض گیربکس جک S5
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان جک S5 تعویض دیسک و صفحه کلاچ جک S5

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

یکی از خودرو های چینی موجود در بازار ایران ، خودروی جک اس 5 می باشد. این خودرو در دو نسخه دستی و اتوماتیک وارد بازار شده است که هر کدام تفاوت های جزئی دارند.

 سرویس های دوره ای جک اس 5

استفاده از سرویس های دوره ای همواره یکی از بهترین راه های سلامت نگه داشتن خودرو و افزایش طول عمر آن به شمار می رود. در سرویس های دوره ای بخش هایی از خودروی شما و یا تمامی قسمت های آن به صورت کامل برسی می شوند و هر گونه مشکلی که وجود داشته باشد برطرف می شود. همچنین این کار از وقوع مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهند نیز جلوگیری می کند.

 تعمیر گیربکس جک اس 5

گیربکس در خودروی جک اس 5 شامل دو نوع دستی و اتوماتیک می باشد. در نوع اتوماتیک نیروی تولید شده توسط موتور با استفاده از جریان روغن انتقال پیدا می کند. این نوع گیربکس ها نسبت به گیربکس های دستی مقداری حساس تر هستند.
در خودرو های جک اس 5 مشکلات رایجی که مربوط به خراب شدن گیربکس می شوند عبارت اند از کند شدن حرکت، لرزش خودرو در هنگام دنده عقب و گاز نخوردن خودرو.
یکی از دلایلی که ممکن است باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی شود، خراب شدن سیستم خنک کننده روغن گیربکس است. توصیه می شود هر چند وقت یکبار روغن گیربکس خودروی خود را برسی و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
در صورت برخورد با چنین مشکلی می توانید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید و مشکل گیربکس خود را برطرف کنید.

تعمیر موتور جک اس 5
تعمیر موتور جک اس 5

تعمیر موتور جک اس 5

خودروی جک اس 5 دارای موتوری با 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد . موتور این خودرو همچنین مجهز به توربو می باشد که باعث افزایش گشتاور خودرو می شود.
یکی از دلایل رایج خراب شدن موتور خودرو، تعویض نکردن روغن موتور می باشد. روغن موتور یکی از مهم ترین اجزای موتور می باشد. در صورت عوض نکردن روغن، موتور خودروی شما از کار میفتد و مجبور به تعمیر و یا تعویض آن می شوید.

دیاگ جک اس 5

به طور کلی، دیاگ دستگاهی است که به منظور عیب یابی خودرو از آن استفاده می شود. تعمیرکاران با استفاده از این دستگاه بسیار راحت تر می توانند مشکلات خودرو ها را شناسایی کنند.
قطعات الکتریکی اکثر خودرو ها از جمله جک اس 5، دارای سنسور هایی می باشند. جهت استفاده از دستگاه دیاگ ابتدا آن را با استفاده از کابل به خودرو متصل می کنند.سپس دستگاه تمامی اطلاعات این سنسور ها را به کامپیوتری که به خودرو و دستگاه دیاگ متصل شده است منتقل می کند و تعمیرکار می تواند پروسه عیب یابی را آغاز کند.

تعمیر جلوبندی جک اس 5

جلوبندی خودرو بخشی است که از قسمت های داخلی خودرو و موتور محافظت می کند. از این رو مراقبت از آن تعمیر به موقع در صورت خرابی بسیار ضروری است.
یکی از مشکلات جلوبندی خودرو های جک اس 5 مربوط به ساییدگی لاستیک های خودرو می باشد . هنگامی که لاستیک های خودرو دچار ساییدگی شوند، در هنگام حرکت و دور زدن، از لاستیک ها صدا هایی ایجاد می شود.
این موضوع نشان دهنده وجود مشکل در جلوبندی خودرو می باشد که باید هر چه سریع تر آن را برطرف کنید.

تعویض تسمه تایم جک اس 5

در خودرو های جک اس 5 از تسمه تایم استفاده شده، اما در برخی مدل های دیگر این خودرو مانند جک اس 3 از زنجیر تایم استفاده شده است.
جنس تسمه تایم از لاستیک است و بیرون موتور نصب می شود. با توجه به این که جنس آن از لاستیک است، لازم است که هر چند وقت یکبار آن را با استفاده از روغن موتور، روغن کاری کنید.
پارگی و خراب شدن تسمه تایم خودرو در هنگام حرکت ممکن است مشکلات جدی را برای خودرو ایجاد کند. به طور کلی توصیه می شود هنگامی که با خودروی خود حداکثر 50 هزار کیلومتر را طی می کنید تسمه تایم را تعویض کنید. البته توجه داشته باشید تاریخ استفاده از تسمه تایم در صورت استفاده نکردن از خودرو ممکن است بگذرد. در چنین مواقعی نیز باید تسمه تایم تعویض شود.

تعمیرگاه جک S5
تعمیرگاه جک S5

تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر جک اس 5

واشر سر سیلندر در خودرو های جک اس 5 وظیفه دارد محفظه احتراق را ببند. این قطعه همچنین وظیفه روانکاری سیلندر ها را بر عهده دارد و باید همواره آن ها را روغن کاری کند.
سر سیلندر خودرو ممکن است به دلیل بالا بودن دمای موتور ترک خودرگی شود و با خرابی مواجه شود.
واشر سر سیلندر همانند هر قطعه دیگری پس از مدتی دچار فرسودگی می شود نیاز به تعویض پیدا می کند. تعمیرکارن تعمیرگاه عباسی در کوتاه ترین زمان می توانند واشر سر سیلندر خودروی شما را تعویض کنند.

تعمیرگاه جک S5  در تهران
تعمیرگاه جک S5 در تهران

تعمیر سیستم تعلیق جک اس 5

سیستم تعلیق خودروهای جک اس 5 شامل فنر ها، کمک فنر ها و قطعاتی از این قبیل می شود.سیستم تعلیق خودرو به دلایل مختلفی ممکن است دچار خرابی شود نیاز به تعمیر پیدا کند. به عنوان مثال اگر هنگام عبور از سرعت گیر صدا های غیر معمول و یا صدای جیر جیر به گوشتان می رسد، می توان نتیجه گرفت که کمک فنر ها فرسوده و یا دچار آسیب شده اند.
این گونه مشکلات را باید سریعا برطرف کنید تا از وقوع مشکلات جدی تر جلوگیری شود.

برای مراجعه به تعمیرگاه جک S5 در تهران با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

18 پاسخ

  1. سلام …من جک برج ۴ s5 98 با کارکرد ۱۴ هزار تا دارم و ماشینم تو پارکینگ خوابیده …

    غرض نیاز به تعویض تسمه تایم داره؟

    و اینکه با توجه به کم کاری ماشین اگر تسمه تایم عوض کنم باید بربرینگها و قطعات مربوطه هم عوض بشه یا خیر؟

    باتشکر فروان

  2. سلام.
    قبل از هر چیز، تشکر می کنم از آقای عباسی عزیز و همکارانشون.
    من برای اولین بار، دیروز ۲۲ تیر ۱۴۰۲ مراجعه کردم بابت تعویض تسمه تایم و خنک کن گیربکس و چند کار دیگه، در ۴ کلمه میتونم کارشون رو خلاصه کنم،
    خوش برخورد، کار بلد، مطمئن، متعهد.
    همین.
    بار دیگه تشکر می کنم از زحمات آقای عباسی و تیم دوست داشتنیشون.

        1. سلام .
          انتهای تمام صفحات سایت
          در بخش تماس با ما و همچنین در ایکن تماس ، ادرس همراه با مسیریابی قرار گرفته .
          تهران – نواب جنوب به شمال – لاین کند رو – نبش کوچه کاسبی – پلاک 72

  3. سلام
    با تشکر از خدمات شما.
    جک اس.3 مدل 97 دارم، چند روز که استفاده نمیکنم باطری خالی میشه، باطری رو عوض کردم بازم بعد از چند روز خالی کرد. مشکل چیست؟ اگر باطری به باطری کنم که ماشین رو به تعمیرگاه برسانم مشکلی در برق خودرو براثر باطری به باطری پیش نمیاد؟

    1. سلام .
      متاسفانه بسیاری از مشکلات خودرو را فقط پس از بررسی ، میتوان عیب یابی و تعمیر کرد . پبشنهاد ما مراجعه به نزدیکترین تعمیرگاه معتبر است .

  4. با سلام بنده چک اس فائیو دارم یک ماه پیش در مسیر مشهد شروع به گرم کردن موتور کرد برگشتیم تهران مکانیک موتور را باز کرد کلی لوازم تعویض کردن وبه شهرستان برگشتیم ودر مسیر برگشت باز شروع به گرم کردن وبالا رفتن آمپر کرد مجددا شهرستان کلی لوازم با دستور مکانیک عوض کردم ولی باز از سرعت هفتاد که بالا می رود دمای موتور بالا می رود وآب کم می کند وچراغ چک روشن می شود در صورت امکان راهنمایی بفرمایید عده ای می گویند تایمش تنظیم نیست عده ای می گویند موتور درست جمع نشده بارها تست موتور رفتیم رله فن ها را عوض کردیم شلنگ رادیاتور را عوض کردیم رادیاتور را باز کردیم خلاصه همه کار کردیم پولکی هارا تعویض کردیم ولی باز آمپر می کشد وآب کم می کند لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام .
      احتمالات رایج و اقدامات مربوطه را انجام دادید و بی نتیجه بوده . در چنین مواردی خودرو نیاز به یک بررسی کامل و دقیق داره تا بشه مشکل را تشخیص داده و رفع کرد . هرگونه اظهار نظر بدون بررسی ،ممکنه شما را از مشکل دورتر کنه و هزینه جدیدی تحمیل کنه .
      پیشنهاد می کنیم خودرو را به یک تعمیرگاه تخصصی ببرید .

      1. سلام ممنون از رهنمایی شما استاد گرامی جسارتا آوردن ماشین تا تعمیرگاه شما دوست گرامی در تهران سخت هست جسارتا تبریز مکانیک قابلی سراغ دارید که بتواند مشکل ماشین ما را حل کند

  5. با سلام و احترام . علت صدای تقه بلند در هنگام عبور از سرعت گیر (دست ساز) در خیابانها حتی با سرعت کم ( 10 کیلومتر) چیست. چند بار به نمایندگی مراجعه و مشکل حل نشده و میگن کمک فنر سالم ومشکلی ندارد. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. تشکر

    1. سلام .
      همانطور که می دانید و تجربه کردید متاسفانه در خصوص مشکلات فنی ، بدون بررسی نمیشه اظهار نظر کرد.
      در بسیاری از موارد نظرات گمانه زنی ، منجر به انحراف از مشکل اصلی و هزینه مجدد و بی نتیجه خواهد شد. لذا توصیه می شود در محل سکونت با پرس و جو ، خودرو را نزد یک تعمیرکار ماهر بیرید .

  6. سلام خودرو مدل ۱۳۹۶ و ۲۷۰۰۰کارکرد داره چراغ لغزندگی مدام روشن و احساس می کنم خودرو بر روی جاده لغزنده حرکت می کنه .چراغ با دیاگ خاموش نشده .
    مشکل دیگر هنگام توقف و حرکت مجدد خودرو ابتدا به عقب حرکت می کنه .که بارها برام مشکل ایجاد کرده .

  7. عرض سلام وادب. خودرو جک s5 بنده پس از روشن شدن ورسیدن دمای موتور به حد استاندار فن روشن وپس از چندثانیه خاموش می‌شود امااگر چند کیلومتر رانندگی کنم فن روشن وبه هیچ وجه خاموش نمی شود. آمپر آب هم یک مرتبه از حد استاندار بالا نرفته. ترموستات. رادیاتور. واشر سرسیلندر. واتر پمپ. رله فن همه عوض شده ولی باز هم عیب بر طرف نگردیده حتی يک بار هم ماشین جوش نیاورده خواهش میکنم با توجه به اینکه درشهر ما نمایندگی نیست وبنده 20 روزه درگیر هستم راهنماییم کنید.ضمنا ترموستات توسط مکانیک برداشته شده. ماشین هیچ مشکلی ندارد.می فرمایید بدون ترموستات برو اشکالی ندارد. ممنون وسپاس از حسن نیت شما.

    1. سلام .
      با توجه به احتمالات رایج و اقدامات انجام شده و عدم نتیجه گرفتن ، توصیه می کنیم خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه معتبر برسانید.
      متاسفانه تشخیص علت اصلی بسیاری از مشکلات خودرو بدون بررسی دقیق ، امکان پذیر نیست و توصیه های احتمالی عمدتا منجر به هزینه های جدید و حتی دور شدن از کشف و رفع علت اصلی مشکل می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *