logo.ab

تعمیرگاه جک J4 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

برای مراجعه به تعمیرگاه جک J4 در تهران کافی است از خدمات تخصصی تعمیرگاه عباسی استفاده کنید . تعمیر موتور ، تعمیر گیربکس، جلوبندی و سیستم تعلیق و… توسط تعمیرکاران با تجربه و لوازم یدکی باکیفیت انجام می شود . 
اگر به دنبال تعمیرگاه خودروی جک J4 در تهران برای تعمیر یا سرویس خودروی خود می‌گردید خدمات تعمیرگاه عباسی انتخابی رضایتبخش است.
این مرکز متشکل از تعمیر کاران ماهر، با تجربه ، متخصص و آموزش دیده ای است که با تمام قطعات و قسمت های مختلف خودروهای جک J4 به خوبی آشنایی داشته و می توانند تنها با یک بررسی ساده منبع ایرادات موجود در این دستگاه ها را شناسایی و برطرف کنند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه جک J4

تعمیر جک J4 در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

سرویس دوره ای خودروهای جک J4 تعمیر موتور جک J4
تعمیر گیربکس جک J4 تعمیر سرسیلندر جک J4
تعمیر جلوبندی جک J4 زنجیر تایم جک J4
تعمیر سیستم برق جک J4 تنظیم موتور جک J4
دیاگ و عیب یابی جک J4 تعویض گیربکس جک J4
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان جک J4
تعویض دیسک و صفحه کلاچ جک J4

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

خودروی جک JAC J4  یکی ار خودروهای ساخت چین است که در رده سدان کوچک قرار گرفته به دلیل کیفیت فنی خوبی که دارد و همچنین طراحی زیبا یکی از خودروهای خوب و معقول در نظر گرفته می شود .
این نوع خودروها به دلیل کم بودن تعداد شان در بازار ایران  خیلی شناخته شده نیستند ، در کنار این موارد این دستگاه ها از خرابی قطعات و آسیب نیز در امان نبوده و نیاز به تعمیر دارند.

خدمات تعمیرگاه جک J4  در تهران

سرویس دوره ای خودروهای جک J4

به طور کلی تمام رانندگان می‌دانند که برای آنکه عمر مفید قطعات خودرو افزایش یافته و در عین حال هزینه های مرتبط با تعمیر و نگهداری آن کاهش یابد باید خودرو خود را به صورت منظم و دوره‌ای سرویس کنند.
یکی از مهمترین خدماتی که در تعمیرگاه عباسی ارائه می شود ، سرویس خودروی جک J4 است که در طی آن سرویس کاران این مرکز اقدامات مهمی از جمله بررسی فشار مناسب تایرهای خودرو ، بررسی سطح روغن موتور و گیربکس، میزان آب رادیاتور ، بررسی روغن دیفرانسیل و کلاچ ، بررسی چراغ های جلو، چراغ های ترمز ، مه شکن، چراغ های خطر و پارک خودرو و همچنین بررسی فیلتر های هوای موتور ، سلامت باتری های خودرو، بررسی تسمه دینام، تسمه تایم و شیلنگ های رادیاتور را انجام می دهند تا از سلامت و ایمنی آنها اطمینان حاصل کنند و در صورت مشکل آن‌ها را برطرف کنند.
فراموش نکنید در صورتی که خودروی خود را به موقع سرویس نکنید ، ممکن است دچار خرابی و آسیب های پر هزینه یا غیر قابل جبران شود.

تعمیر گیربکس خودروی جک J4

گیربکس در خودرو های جک J4 نیرو را از موتور به لاستیک‌های خودرو انتقال می دهد. بنابراین می توان گفت در صورتیکه گیربکس در اینگونه خودروها آسیب دیده یا با مشکلاتی روبه رو شود می‌تواند زیان های فاجعه ‌باری را به ارمغان آورد. در صورتی که علائم و نشانه هایی مانند نشتی مایع گیربکس، ، روشن شدن چراغ چک موتور در داشبورد ، مشکل در تعویض دنده یا سر و صدای غیر عادی از جعبه دنده خودرو ایجاد شود باید فورا خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید تا تعمیر گیربکس خودرو انجام شود. برای تعمیر گیربکس خودرو جک J4 در تهران می توانید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.

تعمیرگاه جک J4 در تهران | تعمیرگاه تخصصی JAC
تعمیرگاه جک J4 در تهران | تعمیرگاه تخصصی JAC

تعمیر موتور خودروی جک J4

یکی دیگر از خدماتی که در تعمیرگاه عباسی برای تعمیر خودروی جک J4 در تهران ارائه می شود تعمیر موتور این خودرو ها است. با توجه به این که تعمیرکاران این مرکز از بین تعمیر کاران ماهر و متخصص انتخاب می شوند شما می توانید با خیال راحت در صورتی که موتور خودرو تان با مشکلی مواجه شده است آن را به نیروهای این مرکز بسپارید.

تعمیر جلوبندی خودروی جک J4

اجزا و قسمت های جلوی خودرو جلوبندی آن گفته می شود . این قسمت که از بخش‌های مختلف مانند فنر و کمک فنر ها، سیبک، سگ دست ، میله تعادل ، بلبرینگ ، چرخ ها و اجزای آن تشکیل شده است همچنین شامل فرمان و میل فرمان نیز بوده و به همراه سیستم تعلیق خودرو بخش های مهم و حیاتی آن را تشکیل می‌دهند . بنابراین برای آن که بتوان با اطمینان و ایمنی بالا با خودرو رانندگی کرد باید جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو سالم باشد تا خودرو بتوانند در جاده های پر دست انداز و پر پیچ و خم و ناهموار به راحتی و بدون لرزش حرکت کند.
با توجه به اینکه هر یک از اجزا و قطعات جلوبندی خودرو ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند بنابراین باید در صورت مشاهده کوچکترین علائم خودرو خود را به تعمیرکار نشان داد تا در صورت خرابی یک قطعه کوچک اجزاء دیگر تحت تاثیر قرار نگرفته و خراب نشوند.
تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی متخصص در تعمیر اجزا و قطعات جلوبندی خودرو جک J4 هستند ، بنابراین می‌توانید تعمیر این اجزا را با خیال راحت به تعمیرکاران این مرکز بسپارید.

تعمیرگاه جک J4 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی
تعمیرگاه جک J4 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

تعمیر و تعویض واشر سرسیلندر خودرو جک J4

واشر سرسیلندر، قطعه ای است که وجود آن در سرسیلند الزامی بوده و در صورت آسیب به آن سرسیلندر با خرابی های جدی مواجه می شود که هزینه های گزافی برای تعمیر یا تعویض آن باید پرداخت شود.
واشر سرسیلندر وظایفی از جمله هدایت مایع خنک کننده برای تنظیم دمای سوپاپ و شمع ها و جلوگیری از مخلوط شدن آب و روغن در موتور را بر عهده دارد . بنابراین توجه به این قطعه بسیار حیاتی بوده و آسیب به آن می تواند باعث عدم کارکرد فن خودرو، جوش آوردن موتور خودرو و غیره شود.
برای تعمیر یا تعویض واشر سرسیلندر خودرو به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.
برای مراجعه به تعمیرگاه جک J4  ، با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *