logo.ab

تعمیرگاه ام وی ام 530 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی و ..

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه ام وی ام 530 در تهران است که تمامی تکنسین ها و تعمیرکاران این مرکز کاملا آموزش دیده هستند و مهارت های لازم جهت تعمیر انواع خودرو های چینی را دارا می باشند.
برخی از خدماتی که این مرکز ارائه می دهد شامل تعمیر گیربکس، سرویس های دوره ای، تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی، تعمیر سیستم تعلیق و غیره می شود.

یک مدل دیگر از خودرو های ام وی ام که در سال 1390 وارد بازار ایران شد، خودوری ام وی ام مدل 530 می باشد. ظاهر این خودرو بسیار شبیه به خودرو های دهه نود می باشد. این خودرو نیز همانند دیگر خودرو های چینی، در هنگام عرضه با استقبال خوبی همراه شد.

خدمات تخصصی تعمیرگاه ام وی ام 530 در تهران

تعمیر ام وی ام 530 در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

سرویس دوره ای خودروهای ام وی ام 530 تعمیر موتور ام وی ام 530
تعمیر گیربکس ام وی ام 530 تعمیر سرسیلندر ام وی ام 530
تعمیر جلوبندی ام وی ام 530 تعویض تسمه تایم ام وی ام 530
تعمیر سیستم برق ام وی ام 530 تنظیم موتور ام وی ام 530
دیاگ و عیب یابی ام وی ام 530 تعویض گیربکس ام وی ام 530
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان ام وی ام 530 تعویض دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام 530

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه ام وی ام 530 در تهران

سرویس دوره ای ام وی ام 530

جهت نگهداری و حفظ سلامت خودرو، همواره توصیه می شود از خودروی خود را سرویس کنید. استفاده از سرویس های دوره ای شما را از سالم بودن قطعات خودرو مطمئن می کند و در صورتی که قطعه ای خراب باشد می توانید جهت تعمیر و تعویض آن اقدام کنید.
کار های پایه ای که در سرویس های دوره ای انجام می شوند شامل برسی و تعویض روغن خودرو، برسی فشار لاستیک ها، برسی تمامی قسمت های مکانیکی و الکتریکی خودرو و غیره می شوند.
ممکن است هزینه های اولیه سرویس های دوره ای مقداری بالا باشد اما این کار از بروز خطاها و مشکلات احتمالی آینده جلوگیری می کند.

تعمیرگاه ام وی ام 530
تعمیرگاه ام وی ام 530

 تعمیر گیربکس ام وی ام 530

در خودروی ام وی ام 530 همانند مدل x33 از گیربکس های CVT استفاده شده است. ای نوع گیربکس ها در عوض کردن
دنده ها عملکرد روان و تقریبا بدون مکثی دارند.
وجود مشکل و خرابی در گیربکس باعث ایجاد اختلالاتی در عملکرد خودرو می شود. افزایش پیدا نکردن سرعت خودرو با فشار دادن پدال گاز خودرو یکی از این اختلالات می باشد.
گیربکس با استفاده از روغن گیربکس تغذیه می شود و فعالیت می کند. در نتیجه وجود نشتی در گیربکس باعث می شود سطح روغن کاهش یابد و در نهایت مخزن آن کاملا شود.
توجه داشته باشید که رفع مشکلات گیربکس نیازمند دانش و تخصص می باشد. جهت برطرف کردن مشکلات آن حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیر موتور ام وی ام 530

موتور ام وی ام 530 دارای 16 سوپاپ و ظرفیت 2 لیتر می باشد. حداکثر قدرت تولیدی این موتور 139 اسب بخار می باشد.
موتور یک از بخش های حساس و اصلی خودرو می باشد که همانند گیربکس به وسیله روغن فعالیت می کند. در صورتی که موتور خودرو دچار مشکل و خرابی شود، خودرو به صورت کامل از کار می افتد.
روغن موتور باید به صورت دوره ای و منظم تعویض شود تا در عملکرد موتور اختلالی ایجاد نشود. البته توجه داشته باشید که باید از روغنی استفاده کنید که متناسب با موتور خودروی شما باشد و با آن سازگاری داشته باشد.
از جمله مشکلات شایع موتور خودرو نشتی روغن می باشد. کمبود روغن باعث می شود قطعات مربوط به موتور خودرو به خوبی روغن کاری نشوند.

توصیه می شود در صورتی که موتور خودروی شما دچار خرابی شد، تعمیر و عیب یابی آن را به تعمیرکار متخصص بسپارید زیرا همانطور که گفته شد موتور از قطعات حساس خودرو می باشد.

تعمیرگاه ام وی ام 530
تعمیرگاه ام وی ام 530

تعمیر جلوبندی ام وی ام 530

جلوبندی بخش زیرین و جلویی خودرو را تشکیل می دهد و میان شاسیو کابین خودرو ارتباط برقرار می کند.
جلوبندی شامل بخش های مختلفی از جمله بوش، سیبک، فنر، سیستم فرمان و غیره می شود. این سیستم همانند همه بخش های خودرو دارای وظایفی می باشد.
یکی از وظایف آن محافظت از موتور و قطعات داخلی خودرو است. از دیگر وظایف آن می توان به کاهش لرزش خودور در هنگام رانندگی نیز اشاره کرد.

تعویض تسمه تایم ام وی ام 530

تسمه تایم یکی از قطعات اصلی خودرو است. این قطعه بر روی دو قسمت از موتور، میل سوپاپ و میل لنگ قرار می گیرید و این دو قسمت را به یکدیگر متصل می کند.
یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تسمه تایم رخ دهد، پوسیدگی و پاره شدن است. پاره شدن تسمه تایم آسیب های جدی را به خودرو وارد می کند. اولین قطعاتی که با پاره شدن تسمه تایم آسیب می بینند، سوپاپ ها هستند.
از این رو توصیه می شود پس از طی کردن هر 60 هزار کیلومتر تسمه تایم خودروی تعویض کنید.

تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر ام وی ام 530

واشر سر سیلندر در خودرو وظیفه آب بندی و روانکاری موتور را بر عهده دارد. علاوه بر آن این قطعه باعث بسته شدن محفظه احتراق نیز می شود.
بسته شدن محفظه احتراق باعث می شود خودرو انرژی کافی برای حرکت کردن را داشته باشد.
یکی از دلایلی که باعث می شود واشر سر سیلندر آسیب ببیند، بالا رفتن دما و حرارت موتور، بیش از حد معمول است.
خراب شدن این قطعه باعث ایجاد اختلال در تمام وظایف آن می شود. در نتیجه در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی بهتر است سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید و قطعه را تعویض کنید.

سیستم تعلیق ام وی ام 530

سیستم تعلیق مانند جلوبندی در قسمت زیرین خودرو قرار دارد با این تفاوت که بخش عقبی خودرو را شامل میشود.
سیستم تعلیق نیز دارای بخش مختلفی مانند فنر، کمک فنر، عایق، ضربه گیر غیره می باشد.
سیستم تعلیق با استفاده از فنر ها و کمک فنر ها ضربه هایی را که در هنگام عبور از دست انداز ها به خودرو وارد می شوند را جذب می کند و از رسیدن آن ها به بدنه خودرو جلوگیری می کند.

برای مراجعه به تعمیرگاه ام وی ام 530 در تهران ، با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *