logo.ab

تعمیرگاه لیفان در تهران | تعمیرگاه تخصصی Lifan

برای عیب یابی و تعمیر انواع خودروهای لیفان در تعمیرگاه لیفان در تهران ، تعمیرگاه عباسی با کادر تعمیرکاران باتجربه و تجهیزات عیب یابی ، در کمترین زمان نسب به تعمیر و تحویل خودروی لیفان شما اقدام می کند.از هر کجای تهران ، شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران خودروهای خود را به تعمیرگاه عباسی می سپارند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه لیفان در تهران

تعمیر لیفان در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

تعمیر تخصصی لیفان X70  – لیفان 820 – لیفان X50  – لیفان X60  – لیفان 620 – لیفان 520

سرویس دوره ای خودروهای لیفان تعمیر موتور لیفان
تعمیر گیربکس لیفان تعمیر سرسیلندر لیفان
تعمیر جلوبندی لیفان کیت زنجیر تایم
تعمیر سیستم برق لیفان تنظیم موتور لیفان
دیاگ و عیب یابی لیفان تعویض گیربکس لیفان
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان لیفان تعویض دیسک و صفحه کلاچ لیفان

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

شرکت خودرو سازی لیفان، یکی از شرکت های خودرو سازی چینی می باشد که همراه با دیگر شرکت های خودرو سازی چینی وارد بازار ایران شده اند. خودرو های لیفان در مقایسه با خودرو های سایر شرکت ها بسیار محبوب تر واقع شدند و با استقبال خوبی از طرف مشتریان نیز همراه شدند.

مهمترین خدمات تعمیرگاه لیفان در تهران

. سرویس دوره ای لیفان

یکی از راه های مفید و موثر که همواره جهت حفظ سلامت خودرو و افزایش طول عمر آن توصیه می شودف استفاده از خدمات سرویس های دوره ای می باشد.
در هنگام انجام سرویس دوره ای خودرو، با توجه به نوع سرویسی که انتخاب کرده اید تمام یا بخشی از خودروی شما مورد برسی قرار می گیرد.
در طول سرویس های دوره ای کار هایی مانند، تعویض روغن خودرو، برسی فشار لاستیک ها، بررسی باتری خودرو، برسی سیستم مکانیکی و الکتریکی خودرو و غیره انجام می شوند.
همانطور که گفته شد استفاده از خدمات سرویس های دوره ای باعث افزایش طول عمر خودرو می شود؛ علاوه بر آن، استفاده از سرویس های دوره ای باعث می شود از خرابی ها و مشکلاتی که ممکن است در آینده برای خودروی شما رخ دهند جلوگیری شود.

. تعمیر گیربکس لیفان

گیربکس یکی از قطعات مهم خودرو است که به طور کلی وظیفه آن انتقال دادن نیرو و انرژی است که توسط موتور خودرو تولید می شود.
گیربکس این کار را با استفاده از روغن گیربکس انجام می دهد. از این رو هر چند وقت یک بار باید روغن گیربکس را تعویض کنید و سطح آن را چک کنید.
یکی از مشکلات رایج گیربکس ها مربوط به نشتی روغن می شود. نشتی روغن و یا پایین بودن سطح آن، در عملکرد موتور اختلال ایجاد می کند و به تدریج آن را از کار می اندازد.
توجه داشته باشید که در صورت خرابی گیربکس حتما به تعمیرگاه مراجعه کنید و به هیچ عنوان خودتان شروع به عیب یابی و تعمیر آن نکنید.

. تعمیر موتور لیفان

از اصلی ترین قطعات هر خودرویی، موتور آن خودرو می باشد. موتور نیز با استفاده از روغن موتور کار و فعالیت می کند.
اما تفاوتی که در آن نسبت به گیربکس وجود دارد این است که از هر روغنی نمی توان برای موتور خودرو استفاده کرد. باید از روغنی استفاده شود که متناسب با موتور باشد و با آن سازگاری داشته باشد.
توصیه می شود روغن موتور را طبق زمان بندی های تعیین شده توسط شرکت تولید کننده خودرو تعویض کنید. زیرا در صورت عوض نکردن آن، عملکرد موتور ضعیف می شود و مشکلات جدی را برای خودرو به وجود می آورد.

. تعمیر جلوبندی لیفان

جلوبندی در خودرو یک سیستم مکانیکی می باشد بخش جلویی و زیدین خودرو را شامل می شود. این بخش به طور کلی از موتور و قسمت های داخلی آن مراقبت می کند.
جلوبندی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که برخی از آن ها شمال فنر ها، سیبک ها، کمک فنر ها، سیستم فرمان، سیستم تعلیق و غیره می شود.
هنگامی که خودرو در حال عبور از مسیر ها و سطوح ناهموار باشد، لرزش هایی در خودرو ایجاد می شود که جلوبندی با استفاده از فنر ها و کمک فنر هایی که در آن قرار دارد این لرزش ها را خنثی می کند.
از علائم وجود مشکل در جلوبندی خودرو، ایجاد صدا های غیر معمول و نامتعارف می باشد که هنگام عبور از دست انداز ها ایجاد می شوند. در صورت شنیدن چنین صدا هایی جهت برسی و سرویس جلوبندی خودروی خود به تعمیرگاه مراجعه کنید.

تعمیرگاه لیفان در تهران
تعمیرگاه لیفان در تهران

 

. تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر لیفان

واشر سر سیلندر وظیفه روانکاری سیلندر ها، آبندی موتور خودرو و همچنین گردش روغن و مایع خنک کننده را بر عهده دارد.
این قطعه باعث بسته شدن محفظه احتراق نیز می شود. بسته شدن این محفظه می شود خودرو توان و نیروی کافی جهت حرکت کردن را داشته باشد.
از مشکلاتی رایجی که ممکن است برای واشر سر سیلندر رخ دهد ترک خوردن و شکستگی آن می باشد که به دلیل بالا رفتن دمای زیادی از حد موتور رخ می دهد.

. تعمیر سیستم تعلیق لیفان

در بخش عقبی و زیرین خودرو سیستم تعلیق قرار دارد که در کنترل پذیری و هدایت خودرو نقش دارد.
سیستم تعلیق همانند جلوبندی نیز از بخش های مختلفی مانند فنر ها، کمک فنر ها، عایق و غیره تشکیل شده است.
این سیستم ضربه ها و ارتعاشاتی را که در هنگام عبور از دست انداز ها به خودرو وارد می شوند را جذب کرده و از انتقال یافتن آن ها به بدنه و سرنشین خودرو جلوگیری می کند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *