logo.ab

تعمیرگاه گریت وال | تعمیرگاه ولکس

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه گریت وال در تهران می باشد که با بکارگیری تکنسین های مجرب تمامی مشکلات خودرو های گریت وال ( ولکس )  را برطرف می کنند.برخی از خدماتی که در این مرکز ارائه می شود شامل تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی، تعویض تسمه تایم و زنجیر تایم ، سرویس دوره ای و غیره می شود.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه ولکس – تعمیرگاه گریت وال در تهران

تعمیرگاه خودروهای ولکس در تهران : تعمیرگاه گریت وال ولکس C30

تعمیرگاه هاوال H6 – H2  – M4 – گریت وال وینگل 5

سرویس دوره ای خودروهای گریت وال تعمیر موتور
تعمیر گیربکس تعمیر سرسیلندر
تعمیر جلوبندی زنجیر تایم – تسمه تایم
تعمیر سیستم برق تنظیم موتور
دیاگ و عیب یابی جیلی تعویض گیربکس
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان تعویض دیسک و صفحه کلاچ

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

خدمات تعمیرگاه گریت وال در تهران

دارندگان خودرو های گریت وال در تهران قطعا به یک تعمیرگاه گریت وال در تهران نیاز پیدا می کنند؛ زیرا رخ دادن مشکل در این خودرو ها همانند سایر خودرو ها کاملا رایج می باشد.
یکی از مراکز و تعمیرگاه های معتبر در این زمینه، تعمیرگاه عباسی در تهران می باشد. این تعمیرگاه به صورت تخخصی خودرو های چینی را برسی و در مشکلات آن ها را برطرف می کند.
گریت وال یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی چینی می باشد که توانسته است خودرو های خود را وارد بازار ایران نیز کند. خودرو های این شرکت از نظر طراحی بدنه و همچنین طراحی داخلی نسبت به سایر های خودرو چینی از کیفیت بالاتری برخور دارند. اما خودرو های این شرکت به دلیل قیمت بالا در هنگام عرضه فروش خوبی را تجربه نکردند.

1. سرویس دوره ای گریت وال

جهت حفظ سلامت خودرو، استفاده از خدمات سرویس دوره ای یکی از بهترین راه ها می باشد. در سرویس دوره ای تمام بخش های خودروی شما به صورت کامل مورد برسی قرار می گیرند و در صورتی که در قسمتی از خودرو مشکلی وجود داشته باشد آن را برطرف می کنند.
از مواردی که در سرویس دوره ای مورد برسی قرار می گیرند می توان به سطح روغن خودرو، فشار لاتسیک ها، باتری خودرو، سیستم مکانیکی و الکتریکی خودرو و غیره اشاره کرده.
خوب است بدانید که استفاده از خدمات سرویس دوره ای نه تنها باعث حفظ سلامت خودرو می شود، بلکه باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود.

تعمیرگاه گریت وال در تهران
تعمیرگاه گریت وال در تهران

2. تعمیر گیربکس گریت وال

به طور کلی گیربکس در خودرو، نیرو و شتابی که توسط موتور ایجاد می شود را به سایر بخش های خودرو منتقل می کند. گیربکس یکی از قطعات حساس خودرو به شمار می رود.
گیربکس فعالیت و وظایف خود را با استفاده از روغن گیربکس که یک عمال بسیار مهم در آن می باشد، انجام می دهد. در نتیجه توصیه می شود به طور منظم هر چند وقت یکبار این روغن را تعویض کنید تا اختلالی در عملکرد خودرو ایجاد نشود.
از جمله مشکلات رایج گیربکس، وجود نشتی در آن و کاهش سطح روغن می باشد. این مشکل باید سریعا رفع شود زیرا نشتی روغن از گیربکس در عملکرد موتور نیز اختلال ایجاد می کند و به مرور زمان باعث از کار افتادن می شود.

3. تعمیر موتور گریت وال

مهم ترین بخش خودرو موتور آن می باشد. موتور نیز همانند خودرو با استفاده از روغن موتور کار می کند یا به عبارتی عامب فعالیت آن می باشد.
روغن موتور نیز باید به طور دوره ای و منظم و البته طبق زمان بندی که توسط تولید کنندگان تعیین شده است تعویض شود. توجه داشته باشید که در هنگام تعویض روغن موتور باید از روغنی استفاده کنید که با موتور خودروی شما سازگاری داشته باشد و متناسب با آن باشد.
نشتی روغن همانطور که در گیربکس محتمل، در موتور خودرو نیز امکان رخ دادن آن وجود دارد. هنگامی که موتور خودرو دچار نشتی روغن می شود قطعات فلزی آن به خوبی روغن کاری نمی شوند و پس از مدتی به دلیل فرسایش دچار خرابی و آسیب دیدگی می شوند.

4. تعمیر جلوبندی گریت وال

جلوبندی در خودرو از بخش ها مختلفی تشکیل شده است اما به طور کلی جلوبندی شامل بخش زیرین و جلویی خودرو می شود.
این بخش ها شامل فنر ها، کمک فنر ها، سیبک ها، سیستم فرمان و غیره می شود. جلوبندی در خودرو وظیفه دارد با استفاده از فنر ها و کمک فنر هایی که در آن قرار دارد ارتعاشاتی که در هنگام عبور از سطوح ناهموار در خودرو ایجاد می شوند را خنثی کند.
در صورتی که این قسمت از خودرو دچار مشکل شود این ارتاشعات به خوبی دفع نمی شوند و به خودرو آسیب وارد می شود.

5. تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر گریت وال

واشر سر سیلندر وظیفه روانکاری سیلندر ها را بر عهده دارد و همچنین موتور خودرو را نیز آب بندی می کند. این قطعه در فضای میان سیلندر و سر سیلندر قرار دارد.
علاوه بر این واشر سر سیلندر باعث بسته شدن محفظه احتراق می شود و از خارج شدن گاز ها مورد نیاز خودرو جلوگیری می کند. این کار باعث می شود خودرو توان و انرژی مورد نیاز جهت حرکت کردن را داشته باشد.
توجه داشته باشید که در صورتی که دمای موتور بیش از حد معمول بالا رود این قطعه دچار ترک خوردگی می شود و در عملکرد خودرو اختلال ایجاد می کند.

6. تعمیر سیستم تعلیق گریت وال

سیستم تعلیق عملکردی شبیه به جلوبندی دارد. اما این سیستم در بخش عقبی خودرو قرار دارد. سیسیتم تعلیق نیز از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از مهم ترین آن ها شامل فنر ها، کمک فنر ها، عایق و غیره می شود.
وظیفه این سیستم این است که در هنگام عبور از دست انداز ها و سرعت گیر ها ضربه هایی که به خودرو وارد می شوند را جذب کرده و از رسیدن آن ها به سرنشین و سایر قسمت های خودرو جلوگیری کند.

برای دسترسی به تعمیرگاه گریت وال در تهران ، با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *