logo.ab

تعمیرگاه چری در تهران | تعمیرگاه تخصصی Chery

اگر به دنبال تعمیرگاه چری در تهران برای تعمیر تخصصی اتومبیل چری خود هستید، تعمیرگاه عباسی یکی از مراکز معتبر و  تخصصی برای تعمیر این خودروها است که به منظور سرویس, عیب یابی و تعمیر خودروهای چری با تعمیرکاران کاربلد ، حرفه ای با تجربه ای همکاری دارد که تنها با یک بررسی ساده می‌توانند منبع مشکل خودروی شما را شناسایی و برطرف کنند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه چری در تهران

تعمیر چری در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

تعمیر تخصصی خودروهای چری  در تهران
تعمیرگاه تخصصی آریزو  در تهران
تعمیرگاه تخصصی تیگو در تهران

سرویس دوره ای خودروهای چری تعمیر موتور چری
تعمیر گیربکس چری تعمیر سرسیلندر چری
تعمیر جلوبندی چری تعویض تسمه تایم / زنجیر تایم
تعمیر سیستم برق چری تنظیم موتور چری
دیاگ و عیب یابی چری تعویض گیربکس چری
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان چری تعویض دیسک و صفحه کلاچ چری

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

مهمترین خدمات تعمیرگاه چری در تهران

یکی دیگر از خودروهای چینی پرطرفدار در ایران ، خودروی چری است که امروزه قطعات آن به داخل وارد شده و در ایران مونتاژ می شود. درست است که این خودرو ها که از طراحی و کیفیت خوبی برخوردار می باشند، توانسته اند سهم قابل توجهی از بازار خودرو در ایران را به خود اختصاص دهند، اما از آنجایی که ساخته دست بشر هستند از خرابی و آسیب قطعات مصون نبوده و ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.
[ez-toc]

سرویس دوره ای خودروی چری

صاحبان خودروهای چری نباید فراموش کنند که برای جلوگیری از خرابی های غیر قابل جبران به صورت منظم دستگاه خود را سرویس کنند.
تعمیر و سرویس کاران در تعمیرگاه عباسی به منظور سرویس خودرو های چری موارد زیر را ارائه می دهند:
– بررسی روغن و مایعات خودرو مانند آب رادیاتور ، روغن موتور ، روغن ترمز ، روغن کلاچ گیربکس روغن هیدرولیک
– بررسی میزان باد لاستیک های خودرو چری و تنظیم باد کردن آنها
– بررسی باتری های خودرو با استفاده از دستگاه های مخصوص
– بررسی فیلتر هوای موتور خودرو و تعویض آنها در صورت نیاز
– بررسی چراغ های عقب جلو خودروی چری ، سلامت و ایمنی کمربند ها و تعویض آن ها در صورت نیاز

تعمیر گیربکس خودرو چری

از جمله مهارت و تخصص های تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی که به عنوان تعمیرگاه تخصصی چری در تهران نیز شناخته می شود تعمیر گیربکس چری است. لازم است که هر دو ماه یکبار سیستم گیربکس خودرو مورد بررسی قرار گیرد تا از خرابی های فاجعه بار جلوگیری شود. اما در صورتی که گیربکس خودروی چری با مشکلاتی نظیر پاره شدن تسمه ، آسیب قطعات گیربکس، به روز نبودن نرم افزار گیربکس، ایجاد بوی سوختگی از خودرو کاهش شتاب خودرو، روشن شدن چراغ چک و غیره رو به رو شود باید توسط یک تعمیرکار با تجربه و ماهر تعمیر شود.

تعمیر موتور خودرو چری

موتور خودرو یکی از اجزای مهم و حیاتی است که مراقبت و نگهداری صحیح از آن با انجام سرویس های دوره ای و تعمیر فوری در صورت بروز هرگونه علائم خرابی الزامی است. برای تعمیر موتور خودرو چری می توانید از تعمیرکاران ماهر و متخصص تعمیرگاه عباسی که یک مرکز معتبر و تعمیرگاه خودرو چری در تهران است ، کمک بگیرید.

تعمیر جلوبندی خودرو چری

یکی از مواردی که بسیاری از رانندگان آن را نادیده گرفته و در آن اهمال می کنند تعمیر جلوبندی خودرو است. یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که جلوبندی از جمله بخش های پر اهمیت خودرو است که به دلیل متصل کردن بدنه به چرخ ها باعث حرکت و هدایت خودرو می شود بنابراین تمام رانندگان موظفند که علائم و نشانه های خرابی جلوبندی خودرو چری خود را جدی گرفته و فوراً در صدد تعمیر آن برآیند . از جمله علائم و خرابی جلوبندی خودرو چری می توان به کشیده شدن خودرو به سمت چپ یا راست در حین رانندگی، بگوش رسیدن صدای ضربه به خاطر فرسوده شدن کمک فنر ها و فرورفتگی یا پایین رفتن یک طرف ماشین اشاره نمود.
برای تعمیر جلوبندی خودرو چری در تهران می‌توانید خودرو خود را به تعمیرگاه عباسی ببرید تا زیر نظر متخصصان این مرکز ایرادات آن برطرف شود.

تعمیرگاه چری در تهران
تعمیرگاه چری در تهران

تعویض تسمه تایم خودرو چری

تسمه تایم از جمله قطعاتی است که باعث ایمنی خودرو شده و موتور را هماهنگ نگه می دارد. این قطعه با به حرکت درآوردن میل بادامک و اتصال آن به میل لنگ باعث باز و بسته شدن سوپاپ ها می گردد.
در صورتی که صدایی نظیر صدای کوبش از موتور ، نشتی روغن از تسمه، به گوش رسیدن صدای گیر کردن موتور هنگام استارت زدن خودرو شدید نشان از فرسودگی یا پارگی تسمه بوده و تسمه تایم باید تعویض شود.
انجام تخصصی تعویض تسمه خودرو خود را به تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی در تهران بسپارید.

تعمیر و تعویض واشر سرسیلندر خودرو چری

واشر سرسیلندر قطعه ای است که بین سیلندر و سرسیلندر قرار گرفته و باعث آب بندی سیستم های مختلف مانند آب بندی سیلندر می شود. این قطعه همچنین از مخلوط شدن آب و روغن در موتور جلوگیری می کند.
در صورتی که فن خودروی چری شما به درستی کار نمی کند، موتور خودرو جوش می آورد نشان از خرابی واشر سرسیلندر داده و باید تعمیر یا تعویض شود . گاهی اوقات ممکن است واشر سرسیلندر خودرو چری به خاطر بالا رفتن دمای موتور بسوزد و علائمی همچون عدم کارکرد درست موتور، ریختن آب و روغن روی بدنه موتور خودرو، سفید شدن رنگ روغن موتور، مشاهده جباب در رادیاتور خودرو و خروج دود سفید یا آبی از اگزوز ظاهر شود، در این صورت واشر سرسیلندر باید تعویض شود.

تعمیر سیستم تعلیق خودرو چری

یکی از قطعاتی که در خودرو های چری باعث ضربه گیری از لاستیک ها و افزایش کیفیت سواری خودرو می شود سیستم تعلیق خودرو بوده که از بخش های مختلفی مانند کمک فنر، فنر و جرم فنر بندی شده و نشده تشکیل شده است.
سرویس های دوره ای و تعمیر مشکلات ایجاد شده در سیستم تعلیق خودرو چری یکی از ملزوماتی است که برای رانندگی ایمن خودرو ، نباید آن را نادیده بگیرید.
تعمیر سیستیم تعلیق خودرو چری یکی دیگر از موارد تخصصی است که توسط تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی انجام می شود. شما می‌توانید خودرو خود را با خیال راحت به این تعمیرگاه برده تا اتومبیل شما به صورت اصولی و صحیح تعمیر شود.

 

تعمیرگاه تیگو در تهران 
تعمیرگاه تیگو در تهران

تعمیرگاه تیگو در تهران 

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی ، تعمیر انواع خودروهای تیگو را با دقت و کیفیت بالا انجام می دهد. انجام سرویس های دوره ای ، تعمیر و تنظیم موتور ، تعویص تسمه تایم / زنجیر تایم ، تعمیر واشر سر سیلندر تیگو و  …
تعمیرات تخصصی تیگو 5 ، تیگو 7 ، تیگو 8 و …

 

تعمیرگاه آریزو در تهران 
تعمیرگاه آریزو در تهران

تعمیرگاه آریزو در تهران 

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی ، تعمیر انواع خودروهای آریزو را با دقت و کیفیت بالا انجام می دهد. انجام سرویس های دوره ای ، تعمیر و تنظیم موتور ، تعویص تسمه تایم / زنجیر تایم ، تعمیر واشر سر سیلندر آریزو و  …
تعمیرات تخصصی آریزو 5 ، آریزو 6 و..

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *