logo.ab

تعمیرگاه جیلی در تهران | تعمیرگاه تخصصی Geely

 در تعمیرگاه جیلی در تهران ، تعمیرگاه عباسی ، انواع خودروهای جیلی در کمترین زمان توسط تعمیرکاران مجرب عیب یابی و تعمیر می شوند.
تنظیم و تعمیر موتور جیلی ، تعمیر گیربکس و جلوبندی ، تعویض تسمه تایم و.. از خدمات مختلفی است که در تعمیرگاه جیلی در تهران انجام می شود .

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه چری در تهران

تعمیر جیلی در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود. جیلی ام گرند ، جیلی اکسلنت

سرویس دوره ای خودروهای جیلی تعمیر موتور جیلی
تعمیر گیربکس جیلی تعمیر سرسیلندر جیلی
تعمیر جلوبندی جیلی زنجیر تایم
تعمیر سیستم برق جیلی تنظیم موتور جیلی
دیاگ و عیب یابی جیلی تعویض گیربکس جیلی
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان جیلی تعویض دیسک و صفحه کلاچ جیلی

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

خودرو های شرکت چینی جیلی، از جمله های خودرو های چینی هستند که در بازار ایران خرید و فروش می شوند. این خودرو ها تخستین بار در سال 1390 وارد بازار ایران شدند. از آنجایی که این خودرو نسبت به سایر خودرو های چینی قیمت پایین تری داشتند، فروش خوبی را در بازار ایران کسب کردند.

مهمترین خدمات تعمیرگاه جیلی در تهران

. سرویس دوره ای جیلی

معمولا هنگامی که صحبت از نگهداری و مراقبت از خودرو می شود؛ بحث استفاده از خدمات سرویس های دوره ای نیز مطرح می شود. در سرویس های دوره ای خودروی شما توسط تکنسین ها به طور کامل برسی می شود و در صورت وجود هر گونه مشکلی، آن را برطرف می کنند.
در سرویس های دوره ای همچنین مواردی همچون تعویض روغن، برسی فشار لاستیک ها، برسی باتری، برسی سیستم مکانیکی، برسی سیستم الکتریکی و غیره انجام داده می شوند.
استفاده از سرویس های دوره ای علاوه بر رفع مشکلات و خرابی های فعلی خودرو، باعث می شود احتمال رخ دادن مشکلاتی که در آینده ممکن است به وجود آیند را نیز بسیار کاهش می دهد.
همچنین سرویس های دوره ای باعث افزایش طول عمر خودرو نیز می شوند.

. تعمیر گیربکس جیلی

گیربکس یکی از قطعات مهم خودرو می باشد که با استفاده از جریان روغن، نیرو و انرژی که توسط موتور تولید می شود را به دیگر بخش های خودرو منتقل می کند.
در صورتی که گیربکس خودرو دچار مشکل شود، اختلالاتی مانند گاز نخوردن خودرو، کند شدن حرکت، ایجاد لرزش در هنگام دنده عقب و غیره در خودرو ایجاد می شود.
یکی از مشکلاتی که منجر به ایجاد مشکل در خودرو می شود تعویض نکردن و یا نشتی روغن گیربکس می باشد. نشتی و یا کمبود روغن گیربکس، باعث ایجاد مشکلات جدی برای موتور خودرو می شود.
توجه داشته باشید که گیربکس یک سیستم پیچیده می باشد و عیب یابی و تعمیر آن نیازمند تخصص و مهارت می باشد. در نتیجه در هنگام خرابی حتما به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.

. تعمیر موتور جیلی

از قطعات مهم و حیاتی هر خودرویی، موتور می باشد. موتور با استفاده از روغن موتور فعالیت می کند و بدون وجود آن عملا کارایی خود را از دست می دهد. از آنجایی که وجود روغن برای موتور ضروری می باشد، باید به طور منظم و دوره ای و طبق زمان بندی تعیین شده توسط تولیدکنندگان خودرو تعویض شود.
لازم به ذکر است که موتور هر خودرویی نیازمند روغن مناسب و سازگار با خود می باشد. از این رو نمی توان از هر نوع روغنی برای آن ها استفاده کرد.
تعویض نکردن به موقع روغن موتور و یا وجود نشتی در آن باعث ایجاد مشکلات و خرابی های جدی در موتور خودرو می شود.

. تعمیر جلوبندی جیلی

جلوبندی بخش زیرین و جلویی خودرو است که دارای قسمت های مختلفی مانند فنر، کمک فنر، سیستم فرمان و غیره می باشد.
جلوبندی با استفاده از فنر ها و کمک فنر هایی که در آن قرار دارد فشاری را که به سایر بخش های خودرو وارد می شود را کاهش می دهد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می کند.
از علائمی که نشان دهنده وجود مشکل در جلوبندی می باشد، ساییدگی لاستیک ها است. هنگامی که لاستیک های خودرو دچار ساییدگی شده باشند، از آن ها در هنگامی دور زدن و حرکت کردن صدا هایی ایجاد می شود.

تعمیرگاه جیلی در تهران
تعمیرگاه جیلی در تهران

 

. تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر جیلی

واشر سر سیلندر باعث می شود محفظه احتراق بسته شود و به واسطه آن خودرو توان و انرژی کافی برای حرکت کردن را داشته باشد.
علاوه بر آن واشر سیلندر وظیفه آب بندی و روانکاری سیلندر ها را نیز بر عهده دارد. در صورتی که دمای موتور بسیار بالا باشد واشر سر سیلندر با وجود این که قطعه ای مقاوم است دچار ترک خوردگی و شکستگی می شود. در این مواقع باید به تعمیرگاه مراجعه کنید و آن را تعویض کنید.

. تعمیر سیستم تعلیق جیلی

سیستم تعلیق در خودرو باعث می شود ضربه هایی که در هنگام عبور از دست انداز ها و سطوح ناهموار به خودرو وارد می شوند، به سایر بخش های خودرو و سرنشین انتقال پیدا نکنند. این سیستم بخش عقبی و زیرین خودرو را شامل می شود. این سیستم از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین بخش های ان فنر ها، کمک فنر ها و عایق ها می باشند.
در صورتی که هنگام عبور از سرعت گیر ها و یا دست انداز ها از فنر ها صدا های غیر معمول می شنوید؛ می توان گفت که در سیستم تعلیق خودرو مشکلی به وجود آمده است و باید برسی شود.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *