logo.ab

تعمیرگاه ام وی ام X33 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

برای مراجعه به مرکز تخصص مکانیک و تعمیرگاه ام وی ام X33 در تهران با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید. تعمیرگاه تخصصی عباسی با همکاری تکنسین های با تجربه و حرفه ای مشکل خودروی شما را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان ،با استفاده از قطعات یدکی اصل ، آن را برطرف می کند.برخی از خدمات این مرکز شامل تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، سریویس دوره ای، تعمیر جلوبندی، تعمیر سیستم تعلیق و غیره می شود.

مکانیکی و تعمیرگاه ام وی ام X33 در تعمیرگاه عباسی

تعمیرگاه ام وی ام X33 در تهران خدمات تعمیر ام وی ام X33 در کمترین زمان با گارانتی ارائه می دهد. 

سرویس دوره ای خودروهای ام وی ام X33 تعمیر موتور ام وی ام X33
تعمیر گیربکس ام وی ام X33 تعمیر سرسیلندر ام وی ام X33
تعمیر جلوبندی ام وی ام X33 تعویض تسمه تایم ام وی ام X33
تعمیر سیستم برق ام وی ام X33 تنظیم موتور ام وی ام X33
دیاگ و عیب یابی ام وی ام X33 تعویض گیربکس ام وی ام X33
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان ام وی ام X33 تعویض دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام X33

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

خدمات تعمیرگاه ام وی ام X33 در تهران

خودروی ام وی ام X33، به عنوان اولین کراس اوور چینی در بازار ایران شناخته می شود. این خودرو اولین بار در سال 1389 در بازار ایران عرضه شد و با توجه به قیمت مناسب آن و امکاناتی که در اختیار راننده ها قرار می داد؛ توانست فروش بسیار خوبی در بازار ایران داشته باشد.

 سرویس دوره ای ام وی ام X33

از جمله راه های موثر جهت افزایش طول عمر خودور و قطعات آن، استفاده از خدمات سرویس های دوره ای می باشد. استفاده از خدمات سرویس دوره ای خودرو علاوه بر این که اگر در زمان فعلی مشکلی در خودرو وجود داشته باشد، باعث شناسایی و برطرف شدن آن می شود؛ بلکه از مشکلاتی که در آینده ممکن است رخ دهند نیز جلوگیری می کند.در سرویس های دوره ای مواردی مانند تعویض روغن خودرو، فشار لاستیک ها، سیستم الکتریکی خودرو و غیره برسی می شوند.

 

تعمیرگاه ام وی ام X33 .
تعمیرگاه ام وی ام X33 .

 تعمیر گیربکس ام وی ام X33

گیربکس خودوری چینی ام وی ام x33، گیربکس اتوماتیک CVT است. این نوع گیربکس عملکرد روانی دارد و مصرف سوخت آن نسبت به سایر گیربکس ها کم تر می باشد. به همین دلیل امروز در بسیاری از خودرو ها از این نوع گیربکس استفاده می شود.
اما به طور کلی گیربکس یک سیستم پیچیده می باشد که باعث می شود نیرو و انرژی که توسط موتور خودرو ایجاد می شود را به میل لنگ منتقل شود. یکی از علائمی که نشان دهنده وجود مشکل در گیربکس است، نشتی یا پایین بودن سطح روغن گیربکس می باشد.
نشتی روغن و یا کم بودن آن باعث می شود موتور خودرو به تدریح از کار بیفتد و خودور کاملا متوقف شود.
توجه داشته باشید که برسی و عیب یابی گیربکس خودرو امری کاملا تخصصی می باشد و نیار به مهارت دارد. در نتیجه در صورت مشاهده هر گونه مشکلی به تعمیرگاه مراجعه کنید.

 تعمیر موتور ام وی ام X33

موتوری که در خودروی ام وی ام x33 استفاده شده است دارار 4 سیلندر و 16 سوپاپ می باشد که حجم آن 1971 سی سی می باشد. عامل حیات هر خودرویی موتور آن می باشد. موتور از مهم ترین قطعات خودور به شمار می رود که نیازمند مراقبت و توجه می باشد.
موتور همانند گیربکس و دیگر قطعات خودور به وسیله روغن موتور فعالیت می کند. روغن موتور باید با توجه به زمان بندی های تعیین شده توسط شرکت سازنده تعویض شود.
تعویض نکردن دوره ای روغن موتور، خودرو را دچار مشکلات و آسیب های جدی می کند.از آنجایی که موتور یک قطعه بسیار مهم در خودور است، توصیه می شود در صورتی که این قطعه دچار آسیب شد، به افراد متخصص مراجعه کنید و کار تعمیر موتور را به آن ها بسپارید.

 تعمیر جلوبندی ام وی ام X33

جلوبندی شامل بخش جلویی خودرو می شود که وظایف متعددی دارد. یکی از وظایف آن کنترل خودور در هنگامی است که خودور از یک چاله و یا یک دست انداز عبور می کند. جلوبندی خودور از بخش های مختلفی مانند دستگاه تعلیق، سیستم فرمان، سیبک ها، فنر ها و غیره تشکیل شده است.
یکی از علائم اختلال در جلوبندی خودور شنیده شدن صدا های غیر معمول از چرخ های خودرو می باشد. توصیه می شود پس از طی کردن هر 20 هزار کیلومتر با خودوری خود به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید و سیستم جلوبندی خودروی خود را به صورت کلی بررسی و سرویس کنید.

تعمیر ام وی ام X33
تعمیر ام وی ام X33

 تعویض تسمه تایم ام وی ام X33

تسمه تایم قطعه ای است که میل لنگ و سوپاپ های خودرو به یک دیگر متصل می کند و وظیفه دارد حرکت این قطعات را با یکدیگر هماهنگ کند.
جنس تسمه تایم از لاستیک می باشد و امکان پاره شدن آن وجود دارد. از این رو قطعه بسیار حساس می باشد و نگهداری از آن نیازمند توجه می باشد. گفتیم که تسه تایم ممکن است دچار پارگی شود. در صورتی که آن را به موقع تعویض نکنید، تسمه تایم کهنه می شود و امکان پاره شدن آن بالا می رود.
تسمه تایم عاملی است که باعث روشن شدن خودرو می شود و در صورتی که این عامل وجود نداشته باشد، امکان روشن شدن و حرکت کردن خودرو وجود ندارد.

تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر ام وی ام X33

یکی دیگر مهم ترین قطعات یدکی خودرو، واشر سر سیلندر می باشد. این قطعه در فضای بین سر سیلندر و محفظه موتور قرار دارد. این قطعه نیز دارای وظایف مختلفی می باشد. از وظایف آن می توان به آب بندی موتور خودرو و روانکاری و گردش روغن در موتور خودرو اشاره کرد.
همچنین این قطعه باعث بسته شدن محفظه احتراق خودور می شود. این امر باعث می شود نیروی کافی برای به حرکت در آمدن خودرو تولید شود.
در نتیجه در هنگام خرابی این قطعه بهتر است سریعا به تعمیرگاه مراحعه کنید و آن را تعویض کنید.

 تعمیر سیستم تعلیق ام وی ام x33

سیستم تعلیق بخش عقبی خودرو را شامل می شود. این سیستم نیز مانند جلوبندی خودرو از بخش های متخلفی تشکیل شده است.مهم ترین بخش های این سیستم فنر ها و کمک فنر ها می باشند.این سیستم ضربه ها و ارتعاشاتی را که در هنگام عبور از دست انداز ها به خودرو را وارد می شوند را جذب کرده و مانع منتقل شدن آن ها به دیگر بخش های خودور و سرنشین نیز می شود.

برای سرویس و تعمیر انواع خودروهای MVM  در تعمیرگاه ام وی ام X33 در تهران با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید. 

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *