logo.ab

تعمیرگاه ام وی ام 550 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی و ..

برای مراجعه به تعمیرگاه ام وی ام 550 در تهران کافی است با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید . تعمیر تخصصی خودروهای ام وی ام در تعمیرگاه عباسی در کمترین زمان انجام می شود. تکنسین های این مرکز کاملا آموزش دیده هستند و می توانند تمامی مشکلات خودروی شما را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند.
برخی از خدماتی که این مرکز ارائه می دهد شامل تعمیر جلوبندی، تعمیر موتور، تعمیر سیستم تعلیق، تعمیر گیربکس، سرویس های دوره ای و غیره می شود.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه ام وی ام 550 در تهران

تعمیر ام وی ام 550 در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

سرویس دوره ای ام وی ام 550 تعمیر موتور ام وی ام 550
تعمیر گیربکس ام وی ام 550 تعمیر سرسیلندر ام وی ام 550
تعمیر جلوبندی ام وی ام 550 تعویض تسمه تایم ام وی ام 550
تعمیر سیستم برق ام وی ام 550 تنظیم موتور ام وی ام 550
دیاگ و عیب یابی ام وی ام 550 تعویض گیربکس ام وی ام 550
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان ام وی ام 550 تعویض دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام 550

خودروی چینی  MVM 550 که نسخه ارتقا یافته ام وی ام 530 می باشد، تولیدش برای اولین بار در ایران در سال 1394 آغاز شد. این خودرو در دو نسخه دنده اتوماتیک و دنده دستی وارد بازار شد. این خودرو حضور کوتاهی در بازار ایران داشت و تولید آن در سال 1397 به پایان رسید.

خدمات تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه ام وی ام 550

1. سرویس دوره ای ام وی ام 550

تمامی خودرو ها بدون شک با گذشت زمان و پس از مدتی استفاده دچار مشکلاتی می شوند. بسیاری از این مشکلات را می توان با استفاده از خدمات سرویس های دوره ای برطرف کرد . سرویس های دوره ای خودرو یکی از راه های موثر جهت حفظ سلامت قطعات و بخش های مختلف خودرو می باشد.
تعویض روغن، فشار لاستیک ها، سیستم مکانیکی و الکتریکی خودرو، باتری خودرو و غیره مواردی هستند که در سرویس های دوره ای مورد برسی قرار می گیرند.
همانطور که گفته شد با برسی بخش های مختلف خودرو، تمامی مشکلات فعلی خودروی شما برطرف می شوند و علاوه بر آن، با استفاده از خدمات سرویس های دوره ای از مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهند نیز جلوگیری می شود.

2. تعمیر گیربکس ام وی ام 550

به طور کلی دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک وجود دارد. گیربکس های اتوماتیک در مقایسه با گیربکس های دستی حسایست بیشتری دارند. اما به وظایف کلی آن ها یکسان می باشد. گیربکس ها با تغذیه از روغن گیربکس فعالیت می کنند و بدون آن عملا از کار می افتند.
گیربکس ها وظیفه دارند که انرژی و نیرویی که توسط موتور خودرو تولید می شود را به سایر قسمت های خودرو منتقل کنند.
همچنین خوب است بدانید که یکی از نشانه های خرابی گیربکس نشتی روغن از آن است. نشتی و کم بودن سطح روغن منجر به از کار افتادن خودرو می شود.

تعمیر ام وی ام X33 در تهران
تعمیر ام وی ام X33 در تهران

3. تعمیر موتور ام وی ام 550

موتوری که بر روی خودرو های ام وی ام 550 قرار داده شده است، یک موتور 4 سیلندر خطی با 16 سوپاپ می باشد که حداکثر توان خروجی آن 139 اسب بخار می باشد.
موتور یکی از مهم ترین اجزای خودرو می باشد. موتور نیز همانند گیربکس بدون وجود روغن قادر به انجام هیچگونه فعالیتی در خودرو نمی باشد.
از آنجایی که روغن موتور عامل اصلی فعالیت موتور می باشد، باید به صورت دوره ای و طبق زمان بندی های تعیین شده توسط تولیدکنندگان تعویض شود.
در صورتی که موتور با مشکلی مواجه شود و یا دچار خرابی شود، خودرو به صورت کامل از کار می افتد. توجه داشته باشید که برسیو عیب یابی موتور خودرو نیاز به مهارت و تخصص دارد.
در نتیجه در صورت مشاهده خرابی توصیه می شود به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.

4. تعمیر جلوبندی ام وی ام 550

جلوبندی در خودرو، بخش زیرین و جلویی خودرو را تشکیل می دهد. جلوبندی دارای وظایف مختلفی می باشد که یکی از آن ها محافظت از موتور و بخش های داخلی خودرو می باشد.
در جلوبندی خودرو فنر ها و کمک فنر هایی قرار داده شده است تا لرزش هایی که در هنگام عبور از مسیر های ناهموار در خودرو ایجاد می شوند را خنثی کنند.
هنگامی که جلوبندی خودرو دچار مشکل می شود، علائمی در خودرو نیز ظاهر می شوند. یکی از این علائم ساییدگی لاستیک ها می باشد.
در صورتی که لاستیک های خودرو دچار ساییدگی شوند؛ هنگامی که خودرو درحال حرکت کردن و دور زدن است، از آن ها صدا ایجاد می شود.

5. تعویض تسمه تایم ام وی ام 550

یکی از قطعات موتور خودرو، تسمه تایم می باشد. این قطعه از جنس لاستیک می باشد. این قطعه وظیفه درگیر کردن و هماهنگ کردن حرکت بخش های داخلی موتور را بر عهده دارد.
توصیه می شود برای این که تسمه تایم بهتر بتواند کار کند و عملکرد بهتری داشته باشد، هر چند وقت یکبار آن را روغن کاری کنید.
همانطور که در بالا اشاره شد، جنس تسمه تایم از لاستیک می باشد. این موضوع باعث می شود پس از مدتی استفاده و یا بر اثر فرسودگی، این قطعه پاره شود.
پاره شده تسمه تایم در عملکرد موتور اختلالات جدی ایجاد می کند. در نتیجه در هنگام خرابی این قطعه باید سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید و آن را تعویض کنید.

تعمیرگاه ام وی ام 550.
تعمیرگاه ام وی ام 550.

6. تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر ام وی ام 550

واشر سر سیلندر در خودرو وظیفه دارد سیلندر های خودرو را روانکاری و آب بندی کند. علاوه بر ان این قطعه وظیفه بستن محفظه احتراق خودرو را نیز برعهده دارد. بسته شدن این محفظه منجر به ایجاد توان و نیروی کافی برا به حرکت در آمدن خودرو می شود. در واشر سر سیلندر مانند دیگر قطعات خودرو نیز احتمال خرابی وجود دارد.
یکی از دلایل خرابی واشر سر سیلندر، بالا رفتن بیش از حد دمای موتور می باشد. دمای بالا باعث ترک خوردگی و شکستگی این قطعه می شود.

7. تعمیر سیستم تعلیق ام وی ام 550

سیستم تعلیق عملکردی شبیه به جلوبندی خودرو دارد. این سیستم شاسی و بخش عقبی خودرو را شامل می شود. مهم ترین بخش های سیستم تعلیق فنر ها و کمک فنر ها می باشند. این سیستم ضربه هایی که در هنگام عبور از دست انداز ها به خودرو وارد می شوند جذب کردن و از آسیب رسیدن به بدنه خودرو و قطعات دیگر جلوگیری می کند.

در صورتی که خودروی mvm شما با مشکل مواجه شده است  و نیاز به مکانیک متخصص دارید می توانید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید و از خدمات آن ها استفاده کنید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *