logo.ab

تعمیرگاه جک J5 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

تعمیرگاه جک J5 در تهران با تیم تعمیرکاران باتجربه و تجهیزات پیشرفته عیب یابی در تعمیرگاه خودروهای چینی عباسی پذیرای مراجعین گرامی است.
انجام تعمیرات تخصصی موتور،تعمیرات تخصصی گیربکس، جلوبندی، سیتم تعلیق ، برق خودرو و … خودروهای جک در کمترین زمان انجام می شود.
از میان خودور های چینی موجود در بازار، خودوری چینی جک جی 5 یکی از خودرو های محبوب و پر تقاضا است. این خودرو در دو نوع دنده دستی و اتوماتیک در سال 2011 عرضه و با استقبال خوبی از سمت مشتریان همراه شد.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه جک J5

تعمیر جک J5 در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

سرویس دوره ای خودروهای جک J5 تعمیر موتور جک J5
تعمیر گیربکس جک J5 تعمیر سرسیلندر جک J5
تعمیر جلوبندی جک J5 تعویض تسمه تایم جک J5
تعمیر سیستم برق جک J5 تنظیم موتور جک J5
دیاگ و عیب یابی جک J5 تعویض گیربکس جک J5
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان جک J5 تعویض دیسک و صفحه کلاچ جک J5

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

مهمترین خدمات تعمیرگاه جک J5 : تعمیرگاه عباسی

سرویس دوره ای جک جی 5

سرویس دوره ای خودرو علاوه بر افزایش طول عمر آن، از بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در آینده برای خودروی شما رخ دهند نیز جلوگیری می کند. در هنگام انجام سرویس های دوره ای بسته به نوع سرویس، تمام یا بخشی از خودروی شما مورد برسی قرار می گیرد.
البته سرویس های دوره ای خودرو دارای معایبی نیز می باشند. به عنوان مثال در حین انجام این سرویس ها حدود 30 درصد از کارهایی که صورت می گیرد بیش از نیاز واقعی می باشد.

تعمیرگاه جک J5 در تهران
تعمیرگاه جک J5 در تهران

 تعمیر گیربکس جک جی 5

در تمام خودرو ها از جمله جک جی 5، گیربکس یکی از قطعات مهم خودرو به شمار می رود. گیر بکس ها در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شوند.
گیربکس ها به طور کلی انرژی و نیرویی که توسط موتور خودرو تولید می شود را از طریق جریان روغن به بقیه قسمت های خودرو می رسانند.از این رو هنگامی که با نشتی روغن و یا پایین بودن سطح روغن مواجه می شود بهتر است که هر چه سریع تر به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید و مشکل را برطرف کنید.
یکی دیگر از دلایلی که ممکن است نشان دهنده اختلال در عملکرد گیربکس باشد و به راحتی قابل تشخیص است، جا نرفتن دنده است. البته این مورد فقط به خرابی گیربکس ختم نمی شود و عوامل دیگری نیز ممکن است باعث ایجاد این مشکل شوند.

 تعمیر موتور جک جی 5

در خودروی جک جی 5 از موتور 1.5 لیتری VVT استفاده شده است که قادر به تولید 111 اسب بخار می باشد. موتور یکی از قطعات حیاتی خودرو می باشد که با استفاده از روغن موتور فعالیت می کند. البته توجه داشته باشید که از هر نوع روغنی نمی توانید استفاده کنید بلکه باید از روغنی استفاده کنید که برای موتور خودروی شما مناسب باشد. از این رو یکی از دلایل خرابی موتور خودرو تعویض نکردن به موقع روغن موتور می باشد. در صورت تعویض نکردن روغن، موتور خودروی شما به تدریج ضعیف می شود و پس از مدتی به طور کامل از کار خواهد افتاد.

 تعمیر جلوبندی جک جی 5

به طور کلی، جلوبندی به بخش زیرین و جلویی خودرو گفته می شود که یکی از وظایف آن محافظت از موتور و قسمت های داخلی خودرو می باشد.
از آنجایی که جلوبندی خودرو یک سیستم مکانیکی می باشد هیچگونه چراغ یا هشداری در صفحه کیلومتر شمار خودرو برای خرابی آن وجود ندارد.یکی از علائمی که نشان دهنده مشکل در جلوبندی خودرو می باشد، ایجاد صدا های غیر معمول و نامتعارف از خودرو هنگام عبور از دست انداز ها می باشد.
لرزش فرمان نیز یکی دیگر از این علائم می باشد. این مورد معمولا در سرعت های بالا اتفاق می افتد که دلیل آن بالانس نبودن لاستیک ها می باشد.

تعمیرگاه جک J5
تعمیرگاه جک J5

تعویض تسمه تایم جک جی 5

تسمه تایم در خودروی جک جی 5 و دیگر خودرو ها از جمله قطعات مهم به شمار می رود. این قطعه از جنس لاستیک می باشد و وظیفه برقراری ارتباط میان میل لنگ و میل سوپاپ را بر عهده دارد.
 این قطعه از قطعات مهم و حساس خودرو است زیرا وجود این قطعه است که باعث روشن شدن و به حرکت در آمدن خودرو می شود.در نتیجه خراب شدن و یا پارگی تسمه تایم موجب مشکلات و اختلالات جدی در خودرو می شود. در صورت خراب شدن این قطعه توصیه می شود سریعا به تعمیرگاه مراجعه کنید و آن را تعویض کنید. 
به طور معمول بهتر است که تسمه تایم خودروی خود را پس از طی کردن هر 50 هزار کیلومتر تعویض کنید.

 تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر جک جی 5

واشر سر سیلندر وظیفه کمپرس کردن و عایق بندی موتور را بر عهده دارد. این قطعه با بستن درز های سیلندر ها از خارج شدن سوخت و گاز از آن ها جلوگیری می کند. این قطعه همچنین از نفوذ آب و روغن به داخل سیلندر نیز جلوگیری می کند.
واشر سر سیلندر قطعه مقاومی است اما در صورتی که دمای موتور بیش از حد بالا رود این قطعه دچار ترک خوردگی و خرابی می شود.

تعمیر موتور جک J5 در تهران
تعمیر موتور جک J5 در تهران

 تعمیر سیستم تعلیق جک جی 5

وظیفه اصلی سیستم تعلیق این است که ضربه ها و ارتعاشات ایجاد شده هنگام عبور از دست انداز ها را جذب کرده و مانع از رسیدن آن ها به دیگر بخش های خودرو و سرنشین شود.
این سیستم بخشی از شاسی خودرو را شامل می شود و با اکثر بخش های زیرین خودرو در ارتباط است. مهم ترین بخش های این سیستم فنر ها و کمک فنر ها می باشند. علاوه بر وظیفه ای که در بالا ذکر شد، این سیستم در قابلیت هدایت و کنترل پذیری خودرو نیز نقش دارد.

برای مراجعه به تعمیرگاه جک J5 با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *