logo.ab

تعمیرگاه تیگو در تهران | تعمیرگاه تخصصی TIGGO

تعمیرگاه عباسی  ، تعمیرگاه تیگو در تهران می باشد که  توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را جلب کند.این مرکز با همکاری تکنسین های مجرب و متخصص قادر می باشد خودروی تیگو شما را به طور دقیق بررسی کرده و تمامی مشکلات آن را برطرف کند.

خودرو های تیگو، یکی از محصولات محبوب شرکت چینی Chery Automobile هستند و در بسیاری از کشور ها از جمله به فروش می ‌رسند. برای تعمیر خودرو های تیگو، ابتدا باید با تعمیرکار  ماهری که تجربه کافی در تعمیر خودرو های این شرکت دارد، تماس بگیرید. آنها با استفاده از ابزار های تخصصی و دانش فنی خود، مشکلات خودرو شما را تشخیص داده و به طور کامل تعمیر خواهند کرد. از این رو نیاز است که دارندگان این خودرو در تهران به یک تعمیرگاه تیگو در تهران دسترسی داشته باشند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تیگو در تهران

تعمیرگاه تخصصی انواع خودروهای تیگو : تیگو 5 – تیگو 7 – تیگو 8 و…

سرویس دوره ای خودروهای تیگو تعمیر موتور تیگو
تعمیر گیربکس تیگو تعمیر سرسیلندر تیگو
تعمیر جلوبندی تیگو تعویض  زنجیر تایم – تسمه تایم
تعمیر سیستم برق تیگو تنظیم موتور تیگو
دیاگ و عیب یابی تیگو تعویض گیربکس تیگو
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان تیگو تعویض دیسک و صفحه کلاچ تیگو

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

برخی از مشکلات رایج خودرو تیگو که در تعمیرگاه عباسی ، رفع می شوند

برخی از مشکلات رایجی که ممکن است در خودرو های تیگو ایجاد شوند عبارتند از:

1. مشکل در سیستم تعلیق

برخی از خودرو های تیگو ممکن است در سیستم تعلیق خود با مشکلاتی مانند صدای غیر عادی از سیستم تعلیق و یا لرزش در زمان رانندگی و غیره رو به رو شوند.

2. مشکل در سیستم ترمز

سیستم ترمز خودرو نقش بسیار مهمی در ایمنی و عملکرد خودرو ایفا می‌ کند. از این رو، هر گونه خرابی در این سیستم باید به سرعت تعمیر شود.

3. خرابی سیستم الکتریکی

خودرو های تیگو به تجهیزات الکتریکی پیشرفته‌ ای همچون سیستم ‌های صوتی، سیستم ناوبری، سیستم هوشمند و … مجهز می باشند. با این حال، هرگونه خرابی در سیستم الکتریکی می‌ تواند باعث مشکلات جدی در خودرو شود.

4. خرابی سیستم خنک کننده

خودرو های تیگو به سیستم خنک کننده مایع مجهز می باشند. هرگونه خرابی در این سیستم می‌ تواند باعث افزایش دمای موتور و خرابی قطعات باشد.

5. مشکل در گیربکس

برخی از خودرو های تیگو ممکن است با مشکلاتی مانند صدای غیر عادی در زمان تغییر دنده و یا عدم عملکرد صحیح در سیستم گیربکس مواجه شوند.

6. مشکل در سیستم تهویه

خودرو های تیگو ممکن است با مشکلاتی در سیستم تهویه روبرو شوند، مانند عدم عملکرد صحیح در سیستم گرمایش و سرمایش و یا صدای غیرعادی در زمان کارکرد سیستم تهویه.

7. مشکل در سیستم تزریق سوخت

برخی از خودرو های تیگو ممکن است با مشکلاتی در سیستم تزریق سوخت روبرو شوند؛ مانند کاهش عملکرد خودرو و یا صدای غیر عادی در زمان کارکرد موتور.

تعمیرگاه تیگو در تهران
تعمیرگاه تیگو در تهران

راه های جلوگیری از خرابی خودرو های تیگو

برای جلوگیری از خرابی خودرو های تیگو، می‌ توانید از راهکار های زیر استفاده کنید:

1. انجام به موقع سرویس های دوره ای

نگهداری منظم و به موقع از خودرو شامل تعویض روغن موتور و فیلتر ها، بررسی سیستم ترمز، بررسی سیستم تعلیق و سایر قطعات مهم، به شما کمک می‌ کند تا از خرابی‌ های احتمالی جلوگیری کرده و طول عمرر خودرویتان را افزایش دهید.

2. استفاده از قطعات اصلی

استفاده از قطعات جایگزین نامناسب می‌ تواند باعث خرابی بیشتر خودرو شود. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است همیشه از قطعات اصلی و مطابق با استاندارد های تعیین شده استفاده کنید.

3. با احتیاط رانندگی کردن

رانندگی محتاط و ایمن در جاده ‌ها نقش مهمی در جلوگیری از خرابی ‌های خودرو دارد. رعایت قوانین رانندگی، رعایت سرعت مجاز، اجتناب از سرعت زیاد و تغییرات ناگهانی در سرعت، به شما کمک می ‌کند تا از خودرو خود در برابر خرابی‌ های غیر منتظره مراقبت کنید.

4. بررسی باطری خودرو

باطری خودرو های تیگو نیز باید به صورت منظم بررسی و تعویض شود، زیرا در صورتی که باطری خودرو شارژ کمی داشته باشد ممکن است باعث بروز مشکلاتی در سیستم برقی خودرو شود.
برای افزایش عمر باطری، بهتر است از باطری با کیفیت و معتبر استفاده کنید و باطری را در موارد لازم شارژ کنید.

5. تعویض روغن و فیلتر هوا

تعویض روغن و فیلتر هوا به شما کمک می‌ کند تا موتور خودرو به بهترین شکل عمل کند و از خرابی‌ ها پیشگیری شود. بهتر است از روغن معتبر و با کیفیت استفاده کنید و فیلتر هوا را به صورت منظم تعویض کنید.

6. استفاده از روغن و سوخت مناسب

استفاده از روغن و سوخت مناسب باعث می شود خودرو شما طول عمر بیشتری داشته باشد. توصیه می شود از سوخت با کیفیت و سازگار با نوع موتور خودرو استفاده کرده و همچنین از روغن مناسب با شرایط آب و هوایی موجود استفاده کنید.

7. پیگیری مشکلات

اگر مشکلی در خودرو تان وجود دارد، باید به سرعت به تعمیرگاه مراجعه کرده و مشکل را رفع کنید. تاخیر در رفع مشکلات، می‌ تواند باعث بروز مشکلات بزرگ تر و پر هزینه تری در آینده شود.

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه تیگو در تهران

تعمیرگاه عباسی مجهز به ابزار ها و تجهیزات پیشرفته و مدرن است و قادر می باشد با استفاده از این تجهیزات مشکلات خودروی شما در کم ترین زمان ممکن شناسایی کرده و آن ها را برطرف کند. از این رو شما می توانید در هر زمانی که خودرویتان با مشکلی مواجه شد با این مرکز تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند شوید.
هم اکنون افراد مختلف از غرب، شرق، شمال و جنوب تهران که به خدمات تعمیرگاه تیگو در تهران نیاز دارند به تعمیرگاه عباسی مراجعه می کنند. 

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *