logo.ab

تعمیرگاه جک S3 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

تعمیرگاه عباسی ، تعمیرگاه جک S3 در تهران، با تعمیرکاران متخصص و با تجربه تمامی خودرو های چینی از جمله جک اس 3 را تعمیر می کنند.
در این مرکز خدمات مربوط به سرویس های دوره ای، تعمیر گیربکس، تعمیر موتور، جلوبندی، تسمه تایم و غیره ارائه می شود.
شما می توانید در هر زمانی که خودروی شما با مشکلی مواجه شد به این مرکز مراجعه کنید و مشکل خودروی خود را در کمترین زمان برطرف کنید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه جک S3 در تهران

تعمیر جک اس 3 در این تعمیرگاه در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود. برای کسیب اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه جک S5  – تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید. 

سرویس دوره ای خودروهای جک S3 تعمیر موتور جک S3
تعمیر گیربکس جک S3 تعمیر سرسیلندر جک S3
تعمیر جلوبندی جک S3 تعویض تسمه تایم جک S3
تعمیر سیستم برق جک S3 تنظیم موتور جک S3
دیاگ و عیب یابی جک S3 تعویض روغن موتور و گیربکس
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان جک S3 تعویض دیسک و صفحه کلاچ جک S3

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

1. سرویس دوره ای جک اس 3

بدون شک یکی از مفید ترین راه ها جهت افزایش طول عمر خودرو و سالم نگه داشتن قطعات آن انجام دادن سرویس های دوره ای می باشد.
در سرویس های دوره ای خودروی جک اس 3 مواردی مانند تعویض روغن خودرو، برسی فشار لاستیک ها، برسی تمامی قسمت های مکانیکی خودرو و غیره انجام داده می شوند.
ممکن است هرینه های سرویس های دوره ای خودروی جک اس 3 مقداری زیاد باشند؛ اما این کار احتمال بروز مشکلات جدی تری را که ممکن است در آینده رخ دهند را کاهش می دهد
لازم به ذکر است که زمان سرویس دوره ای هر خودرو با خودروی دیگر متفاوت. در نتیجه برای مطلع شدن از زمان سرویس دوره ای خودروی جک اس 3 خود باید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.

2. تعمیر گیربکس جک اس 3

در خودرو های جک اس 3 از یک سیستم گیربکس اتوماتیک به نام CVT استفاده شده است. این گیربکس ها بسیار در برابر کثیف شدن روغن و قطعات خودرو حساس هستند، به همین دلیل در این گیربکس ها از فیلتر استفاده نشده است.
هنگامی که گیربکس خودرو با مشکل مواجه شود در خودروی خود متوجه اخلالاتی می شوید. به عنوان مثال هنگامی که پدال گاز را فشار می دهید، سرعت خودرو افزایش نمیابد.
از دیگر علائم و مشکلات گیربکس خودرو های جک اس 3 نشتی گیربکس و شکستگی و ترک خوردن آن می باشد که باعث می شود سطح روغن گیربکس کاهش پیدا کند.
در صورت وجود چنین مشکلاتی به تعمیرگاه عباسی مراجعه نمایید.

تعمیرگاه جک S3
تعمیرگاه جک S3

3. تعمیر موتور جک اس 3

موتور، یکی از بخش های اصلی و مهم هر خودرویی می باشد.
در خودرو های جک اس 3 موتوری شامل 4 سیلندر و 16 سوپاپ قرار داده شده است که با استفاده از سیستم VVT فعالیت می کند.
یکی از عواملی که باعث ایجاد مشکل در موتور خودرو جک اس 3 می شود، تعویض نکردن روغن آن در زمان مناسب می باشد. روغن مهم ترین عامل فعالیت موتور می باشد، به همین دلیل استفاده از روغن مناسب و تعویض به موقع آن بسیار حیاتی می باشد.
توجه داشته باشید که تعمیر موتور خودرو نیاز به تخصص و مهارت دارد و برای این کار به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید و این کار را به او بسپارید.

4. دیاگ جک اس 3

به طور کلی دیاگ دستگاهی الکتریکی می باشد که به خودرو متصل می شود و پس از شناسایی مدل خودرو، پروسه عیب یابی را آغاز می کند.
خودروی های جک اس 3 مجهز به یک کامپیوتر تحت عنوان ECU می باشند. این کامپیوتر دارای سنسور هایی نیز می باشد.
هنگامی که خودروی خود را جهت عیب یابی نزد تعمیرکار می برید. تعمیرکار با متصل کردن دستگاه دیاگ خود به بخش زیرین فرمان خودرو (OBD)، اطلاعات سنسور های خودرو را به دست می آورد، و می تواند سلامت فنی خودرو را برسی کند و از آن مطمئن شود.

تعمیر موتور جک S5
تعمیر موتور جک S5

5. تعمیر جلوبندی جک اس 3

جلوبندی در خودرو ارتباط میان شاسی و کابین خودرو را برقرار می کند. سیستم جلو بندی خودرو های جک اس 3 از بخش های مختلفی مانند فنر، کمک فنر، بوش و غیره تشکیل شده است.
جلوبندی خودرو ممکن است دچار آسیب فیزیکی شود. در این حالت شاسی خودرو حالت فابیک خود را از دست می دهد. برای تعمیر آن باید به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید تا آن را به شکل اولیه خود بازگرداند.

6. تعویض تسمه تایم جک اس 3

در طراحی و ساخت برخی خودرو ها از تسمه تایم و در برخی دیگر از زنجیر تایم استفاده می شود. در خودرو های جک اس 3 از زنجیر تایم استفاده شده است.این زنجیر بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد.
نحوه تعویض تسمه تایم و یا زنجیر تایم در خودرو های مختلف، متفاوت است. دلیل این تفاوت نوع موتور خودرو و نوع و محل قرار گیری قطعات است. به همین دلیل بهتر است برای تعویض تسمه تایم به تعمیرگاه عباسی که در این زمینه تجربه دارد مراجعه کنید.

تعمیرگاه تخصصی جک S5  در تهران
تعمیرگاه تخصصی جک S5 در تهران

7. تعمیر و تعویض واشر سرسیلندر جک اس 3

در خودرو های جک اس 3 واشر سرسیلندر در موتور خودرو و میان سیلندر و سرسیلندر قرار گرفته است. این قطعه وظیفه دارد میان سیستم های مختلف مانند سیستم روغنی، آب، احتراق و غیره ، آب بندی ایجاد کند.
در صورتی که این قطعه بسوزد و یا با مشکلی مواجه شود، تمام خاصیت ها و وظایفی را که دارد از دست می دهد. این موضوع باعث می شود آب بندی ایجاد نشود و خودرو آب روغن قاطی کند.
توصیه می شود قبل از این که اقدام به تعویض این قطعه کنید، ابتدا توسط یک تعمیرکاران با تجربه تعمیرگاه عباسی آن را به طور کامل عیب یابی کنید.

8. تعمیر سیستم تعلیق جک اس 3

سیستم تعلیق خودرو های جک اس 3 نیز از بخش های مختلفی مانند ضربه گیر، عایق، فنر و غیره تشکیل شده است.
در هنگام رانندگی فنر های خودرو فشرده می شوند؛ سیستم تعلیق باعث می شود فشار از روی فنر ها برداشته شود و به خودرو و سرنشین آسیبی نرسد.
توصیه می شود مرتب این سیستم را سرویس کنید و در هنگام خرابی آن را سریعا تعمیر کنید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *