logo.ab

تعمیرگاه گیربکس گریت وال در تهران 

تعمیرگاه گیربکس گریت وال در تهران با تخصص در خدمات تعمیر و نگهداری گیربکس این برند به مالکان این خودروها خدمات متمایز ارائه می‌دهد. تیم ماهر و مجرب این تعمیرگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی به‌روز، به تعمیرات دقیق و بهینه در زمینه گیربکس خودروهای گریت وال مشغول است. این مرکز با تاکید بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، به عنوان یک مرجع قابل اعتماد برای تعمیرات گیربکس خودروهای گریت وال شناخته می‌شود.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه گیربکس گریت وال در تهران

تعمیر انواع گیربکس خودروهای گریت وال
تعمیرگاه گیربکس گریت وال در تهران : تعمیر گیربکس گریت وال ولکس C30 – هاوال H6 – H2 – M4 – گریت وال وینگل 5 و…
تعمیر تقه زدن گیربکس گریت وال
تعویض روغن گیربکس
تعویض زنجیر گیربکس
سرویس و تعمیر ساعت گیربکس
تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک
تعمیر و تعویض شیربرقی گیربکس


🚩  آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها (
کلیک کنید )

هزینه تعمیر گیربکس گریت وال

صادقانه بگوییم : همانطور می دانید و تجربه کرده اید براورد هزینه تعمیر هر وسیله و دستگاهی ، مستلزم تشخیص دقیق عیب ، براورد هزینه تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده و مواد مصرفی است . چه بسا مشکلی که شما تصور می کنید از خرابی گیربکس است ، به گیربکس مربوط نباشد و با هزینه ای کمتر رفع شود .
لذا براورد قیمت و هزینه تعمیر گیربکس خودرو ، تنها با بررسی خودرو از نزدیک امکان پذیر است .

برخی علائم خرابی گیربکس

علائم خرابی گیربکس ممکن است بسته به نوع و شرایط خودرو متفاوت باشد، اما می‌توانید به برخی از علائم عمومی خرابی گیربکس توجه کنید تا سریعتر برای تعمیر آن اقدام شود.

1. تغییر عملکرد گیربکس

اگر گیربکس خودرو در حین تغییر دنده‌ها به طور ناگهانی تغییر عملکرد نشان دهد، مانند لغزش دنده‌ها، عدم جا رفتن به دنده‌ها، گیر کردن دنده و … ، این ممکن است نشانه‌ای از وجود خرابی در گیربکس باشد.

2. صداهای غیرعادی گیربکس

اگر صداهای غیرعادی مانند صدای خرد شدن، صدای زنگ زدن، صدای لرزش ، زوزه کشیدن یا صداهای دیگر از گیربکس شنیده می‌شود، این ممکن است نشانه خرابی گیربکس باشد.

3. نشت روغن

اگر روغن گیربکس به طور مداوم نشت کند و شما در زیر خودرو روغن را مشاهده می‌کنید، این نشانه‌ای از خرابی در سیستم گیربکس است.

4. تأخیر در تغییر دنده

اگر تغییر دنده‌ها با تأخیر انجام شود یا دنده‌ها روان و راحت تغییر نمی کنند، ممکن است مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد.

5. گرم شدن غیر عادی

اگر گیربکس خودرو به طور غیر عادی گرم می‌شود و دمای بیش از حدی دارد، این علامت ممکن است نشانه خرابی در سیستم خنک‌کننده گیربکس باشد.

6. افت راندمان خودرو

سلامت گیربکس خودرو تاثیر مستقیم در شتاب و کارکرد روان خودرو دارد . لذا افت عملکرد خودرو می تواند نشانه از وجود مشکل در گیربکس باشد.

اگرچه بخش پیچیده ای مانند گیربکس می توانند علائم هشداردهنده زیادی مبنی بر خرابی داشته باشد ولی موارد فوق هنگان وجود نقص و خرابی در گیربکس در اکثر خودرو ها رایج است و با مشاهده آنها ، لازم است از تعمیرکار مجرب کمک بخواهید.

علت خرابی گیربکس چیست؟

خرابی گیربکس خودرو ممکن است به دلایل مختلفی باشد و نیاز به تحلیل دقیق توسط تعمیرکاران مجرب دارد . برخی از علل ممکن عبارتند از:

1. فرسودگی و زنگ زدگی در طولانی مدت

کارکرد طولانی مدت و استفاده روزانه از خودرو باعث سایش قطعات گیربکس و ایجاد زنگ زدگی می‌شود که نتیجه آن کاهش عملکرد گیربکس خودرو است.

2. بی توجهی به تعویض روغن گیربکس

روغن گیربکس به عنوان یک عامل مهم در حفظ عملکرد روان گیربکس اهمیت دارد. عدم تعویض روغن به موقع می‌تواند منجر به استهلاک و خرابی‌های گیربکس شود.

3. استفاده نادرست : دنده مرده و..

استفاده نادرست از گیربکس مانند استفاده از دنده‌های نامناسب یا تغییرات سریع در سرعت می‌تواند به سایش و خرابی گیربکس منجر شود.

4. خرابی قطعات داخلی

خرابی قطعات داخلی گیربکس مانند دنده‌ها، کلاچ، بلبرینگ‌ها، یاتاقان‌ها و سایر اجزای مکانیکی ممکن است علت خرابی باشند.

5. مشکلات سیستم کنترل الکترونیکی

مشکلات در سنسورها یا سیستم کنترل الکترونیکی گیربکس نیز ممکن است علت خرابی باشند.
رانندگی غیر ایمن و بدون در نظر گرفتن شرایط خودرو که متاسفانه در ایران رایج است ، فشار زیاد به خودرو – عدم سرویس دوره ای و… مهمترین عوامل خرابی گیربکس هستند .

برای استفاده از خدمات تعمیرگاه گیربکس گریت وال در تهران – تعمیر گیربکس اتوماتیک – تعمیر گیربکس دنده ای و… با تعمیرگاه عباسی تماس بگیرید .
از شمال تهران – جنوب تهران – غرب تهران و شمال تهران پذیرای شما در تعمیرگاه گیربکس گریت وال در تهران هستیم . 

تعمیرگاه تخصصی گریت وال در تهران 

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *