logo.ab

تعمیرگاه جک J3 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی

 تعمیرگاه عباسی به عنوان تعمیرگاه جک J3 در تهران ،با بکارگیری تعمیرکاران مجرب و قطعات یدکی باکیفیت ، در کمترین زمان انجام می شود.
 تعمیر گیربکس، سرویس های دوره ای، تعمیر موتور، تعمیر جلوبندی، تعمیر سیستم تعلیق و … در تعمیرگاه عباسی برای خودروهای چینی جک انجام می شود.
تعمیرگاه عباسی ارائه دهنده خدمات و تعمیرات تخصصی خودرو های چینی می باشد که با همکاری تکنسین ها و تعمیرکاران با تجربه مشکل خودروی شما را در کوتاه ترین زمان برطرف می کند.
لازم به ذکر است که تمامی قطعات یدکی که جهت تعمیر و تعویض قطعات معیوب استفاده می شوند؛ قطعات اصل و با کیفیت می باشند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه جک J3 در تهران

تعمیر جک J3 در کمترین زمان با گارانتی انجام می شود.

سرویس دوره ای خودروهای جک J3 تعمیر موتور جک J3
تعمیر گیربکس جک J3
تعمیر سرسیلندر جک J3
تعمیر جلوبندی جک J3
تعویض تسمه تایم جک J3
تعمیر سیستم برق جک J3
تنظیم موتور جک J3
دیاگ و عیب یابی جک J3
تعویض گیربکس جک J3
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان جک J3
تعویض دیسک و صفحه کلاچ جک J3

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

خودوری جک جی 3، یکی دیگر از اعضای خانواده خودرو های چینی سری جی می باشد. این خودرو با ظاهری ساده تر  در مقایسه با جک جی 5 در سال 2009 وارد بازار شد.

مهمترین خدمات تعمیرگاه جک J3 در تهران

1. سرویس دوره ای جک جی 3

استفاده از خدمات سرویس های دوره ای خودرو، بسیاری از مشکلات فنی را برطرف کرده و از مشکلاتی که ممکن است در آینده رخ دهند نیز جلوگیری می کند.
در هنگام استفاده از خدمات سرویس های دوره ای، شما می توانید از سرویس کاران بخواهید که تمام یا بخشی از خودروی شما را مورد برسی قرار دهند.
در سرویس های دوره ای مواردی مانند تعویض روغن، فشار لاستیک ها، باتری خودرو، سیستم و قطعات الکتریکی و غیره مورد برسی قرار می گیرند.
به طور کلی استفاده از سرویس های دوره ای از موثر ترین راه ها جهت نگهداری از خودرو و افزایش طول عمر آن می باشد.

 

تعمیرگاه جک J3 در تهران
تعمیرگاه جک J3 در تهران

2. تعمیر گیربکس جک J3

به طور کلی، وظیفه گیربکس در خودرو انتقال شتاب و نیرویی می باشد که توسط موتور خودرو ایجاد می شود.
گیربکس در خودرو با استفاده از روغن گیربکس فعالیت می کند و وظایف خود را انجام می دهد. از این رو تعویض کردن روغن و برسی این که آیا سطح آن پایین آمده است یا خیر؛ یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.
یکی از علائم خرابی گیربکس نشتی روغن می باشد. در صورتی که سطح روغن بسیار کم شود و یا روغنی در خودرو وجود نداشته باشد، موتور خودرو متوقف می شود و از کار می افتد.

3. تعمیر موتور جک J3

موتوری که در خودرو های جک جی 3 استفاده شده است، حداکثر میزان قدرت تولیدی اش 93 اسب بخار می باشد. این موتور دارای 4 سیلندر نیز می باشد.
موتور در تمامی خودرو ها مانند قلب در بدن انسان عمل می کند و از قطعات مهم خودرو به شمار می رود. موتور نیز همانند گیربکس بدون استفاده از روغن موتور هیچ گونه فعالیتی را نمی تواند انجام دهد.
به عبارت دیگر روغن موتور عامل اصلی فعالیت موتور خودرو می باشد. روغن موتور نیز باید به صورت دوره ای و طبق زمانبندی که برای آن تعیین شده است تعویض شود.
در صورتی که موتور خودرو از کار بیفتد و یا مشکلی برای آن رخ دهد، خودوری شما عملا غیر قابل استفاده خواهد بود. در نتیجه در صورت مشاهده هرگونه خرابی سریعا به تعمیرگاه عباسی مراجعه کنید.

4. تعمیر جلوبندی جک J3

جلوبندی خودرو یک سیستم مکانیکی می باشد که همانطور که از نامش پیداست، شامل بخش جلویی و زیرین خودرو می شود.
جلوبندی خودرو به صورت کلی وظیفه محافظت از موتور خودرو و بخش های داخل آن را بر عهده دارد.
در جلوبندی خودرو فنر ها و کمک فنر هایی وجود دارد که ضرباتی را که هنگام عبور از ناهمواری های جاده به خودرو وارد می شوند را خنثی می کنند تا این ضربات به سرنشین و بدنه خودرو منتقل نشوند.
یکی از علائم وجود مشکل در جلوبندی خودرو، مربوط به ساییدگی لاستیک ها می باشد. معمولا هنگامی که لاستیک های خودرو دچار ساییدگی می شوند، در هنگام حرکت و یا دور زدن از لاستیک های خودرو صدا های نامتعارفی ایجاد می شود.

تعمیر موتور جک J3
تعمیر موتور جک J3

5. تعویض تسمه تایم جک J3

علاوه بر موتور و گیربکس که از قطعات مهم خودرو به شمار می روند؛ یکی دیگر از قطعات مهم خودرو تسمه تایم می باشد.
تسمه تایم در نزدیکی موتور خودرو قرار داده می شود و جنس آن از لاستیک می باشد. این قطعه میل لنگ و میل سوپاپ را که قسمت هایی از موتور خودرو می باشند را به یکدیگر متص می کند.
تسمه تایم به طور متوسط بین 3 تا 5 سال عمر می کند و پس از آن باید تعویض شود.
پاره شدن تسمه تایم یکی از مشکلات مربوط به آن می باشد. درصورتی که تسمه تایم پاره شود موتور از کار می افتد و خودرو روشن نمی شود.

6. تعمیر و تعویض واشر سر سیلندر جک J3

واشر سر سیلندر وظیفه دارد موتور خودرو را آب بندی کند و همچنین سیلندر ها را روانکاری کند. این قطعه نیز باعث بسته شدن محفظه احتراق خودرو می شود و از خارج شدن سوخت و گاز مورد نیاز خودرو از آن جلوگیری می کند.
واشر سر سیلندر طوری طراحی شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشد. اما در صورتی که دمای موتور بیش از حد ممکن بالا رود، واشر ترک می خورد و آسیب می بیند.
در صورتی متوجه شدید این قطعه دچار خرابی یا فرسودگی شده است، بهتر است در کوتاه ترین زمان آن را تعویض کنید.

7. تعمیر سیستم تعلیق جک J3

سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو بسیار به یکدیگر شبیه هستند و در نزدیکی هم قرار دارند. این سیستم در هدایت خودرو و کنترل پذیری آن نقش بسزایی دارد.
سیستم تعلیق با تمامی قطعات و اجزایی که در بخش زیرین خودرو قرار دارند ارتباط دارد. این سیستم با استفاده از فنر ها و کمک فنر هایی که دارد علاوه بر این که ضربات وارد شده به خودرو را جذب می کند، وزن خودرو را نیز تحمل می کند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *