logo.ab

تعمیرگاه ام وی ام X22 • تعمیر موتور ، گیربکس، جلوبندی و ..

تعمیرگاه ام وی ام X22 در تهران ،  با تیم تعمیرکاران باتجربه در تعمیرگاه عباسی ، در خدمت مراجعین گرامی است.سرویس های دوره ای و تعمیران اساسی موتور ، گیربکس ، جلوبندی و سیستم تعلیق ، برق خودرو و.. از خدمات این تعمیرگاه است.

در تعمیرگاه عباسی خرابی و مشکلات MVM X22  در کوتاه ترین زمان ممکن عیب‌یابی و تعمیر کنند.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه ام وی ام X22 – موتور – گیربکس – جلوبندی – برق

تعمیر تخصصی MVM X22 در تعمیرگاه تعمیرگاه ام وی ام X22 عباسی با گارانتی انجام می شود.

سرویس دوره ای خودروهای ام وی ام X22 تعمیر موتور جک ام وی ام X22
تعمیر گیربکس ام وی ام X22 تعمیر سرسیلندر ام وی ام X22
تعمیر جلوبندی ام وی ام X22 تعویض تسمه تایم ام وی ام X22
تعمیر سیستم برق ام وی ام X22 تنظیم موتور ام وی ام X22
دیاگ و عیب یابی ام وی ام X22 تعویض گیربکس ام وی ام X22
 رفع لاستیک سایی و میزان فرمان ام وی ام X22 تعویض دیسک و صفحه کلاچ ام وی ام X22

🚩 آدرس و موقعیت تعمیرگاه عباسی در مسیریاب ها ( کلیک کنید )

خودرو شاسی بلند ام وی ام X22 که در سال ۱۳۹۵ به عنوان یک کراس‌اوور کوچک وارد بازار شد، یکی از پرطرفدارترین خودروها در بازار ایران است که از ظاهری زیبا برخوردار است. این خودرو ساخت خودروسازان چینی بوده و توسط شرکت خودروسازی چری تولید و به بازار عرضه شده است.

با توجه به اینکه این خودروهای شاسی بلند نیز مانند تمام اتومبیل های دیگر از خرابی و آسیب مصون نبوده و نیاز به تعمیرات تخصصی دارند، تعمیرگاه عباسی در تهران با نیروهای ماهر و متخصص سعی بر آن داشته است که با تعمیرات تخصصی خودروهای ام وی ام  که ارائه می دهد دغدغه کاربران این خودروها را برای تعمیرات اصولی و صحیح کاهش دهد.

تعمیرگاه ام وی ام X22 •
تعمیرگاه ام وی ام X22 •

سرویس دوره ای خودروهای ام وی ام X22

به طور کلی خودروهای ام وی ام برای آنکه سرپا مانده و بتوانند بدون تعمیرات پرهزینه سواری مناسبی را به مالک خود ارائه دهند نیاز به هفت مرحله سرویس دوره ای دارند که این هفت مرحله در تعمیرگاه عباسی انجام می شود و در طی آن تمام سیستم های خودرو از جمله تهویه دستگاه که شامل بخاری و کولر است ، سیستم برف پاک کن ، سیستم روشنایی، سیستم خنک کننده موتور ، فیلتر هوا ، عدم وجود نشتی در سیالات انجام شده و در صورت نیاز روغن موتور ، روغن گیربکس ، فیلتر بنزین و فیلتر هوای کابین تعویض می گردد . همچنین از قسمت های دیگر این خودروها که شامل باک بنزین ، تسمه ها و شمع های موتور است بازرسی شده و توسط دستگاه دیاگ سیستم الکترونیکی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.
تعمیرکاران این مرکز در سرویس های دوره ای خودروهای ام وی ام X22 عملکرد سیستم های مختلف این خودروها مانند سیستم ترمز دستی ، کلاچ، ترمز ، گردگیر های پلوس ، فرمان هیدرولیک ، زوایای چرخ ها و لنت های ترمز را نیز بازدید می کنند و عملکرد سیستم شارژ باتری ،سیستم تعلیق ، آچارکشی جلوبندی ، روغن کاری لولای در ، اکسل ها ، بوش های لاستیکی و غیره را نیز بازبینی می کنند.

تعمیر گیربکس خودرو ام وی ام X22

یکی دیگر از خدماتی که در تعمیرگاه عباسی برای تعمیر خودرو ام وی ام X22 ارائه می شود تعمیر گیربکس این نوع خودروها است . در صورتی که خودروی شما دارای علائم زیر است باید هرچه سریعتر خودروی خود را برای تعمیر گیربکس به تعمیرگاه ببرید.
– عدم شتاب کافی
– مشاهده مایع نارنجی رنگ در زیر خودرو
– روشن شدن چراغ چک خودرو
– تعویض نشدن درست دنده
– بگوش رسیدن سر و صدا در هنگام تعویض دنده خودرو ام وی ام X22 و لرزش
– مختل شدن عملکرد کلاچ ماشین
– استشمام بوی سوختگی در خودرو
تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی متخصص در زمینه ی بررسی و عیب یابی مشکلات گیربکس خودروهای ام وی ام X22 بوده و تنها با یک بررسی ساده می توانند مشکلات ایجاد شده در دستگاه شما را برطرف کنند.

تعمیرگاه ام وی ام X22 در تهران
تعمیرگاه ام وی ام X22 در تهران

تعمیر موتور خودروی ام وی ام X22

یکی دیگر از مشکلاتی که در خودروهای ام وی ام شایع است مشکلات مربوط به موتور است که این خرابی و مشکلات به آسانی توسط تعمیرکاران این مرکز قابل تشخیص و برطرف شدن می باشد.

دیاگ خودرو ام وی ام X22

یکی از امکانات تعمیرگاه تخصصی عباسی ، برخورداری از دستگاه دیاگ برای عیب یابی خودرو و پیدا کردن منشاء آسیبی که باعث ایجاد کد خطا بر روی صفحه نمایش خودرو شده است، می باشد. برای دیاگ خودرو ام وی ام X22 خود بااین مرکز تماس بگیرید.

تعمیر جلوبندی خودرو ام وی ام X22

یکی دیگر از خدمات تخصصی که توسط تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی ارائه می شود تعمیر جلوبندی خودرو ام وی ام X22 است که شامل بخش های جلویی و زیرین خودرو می باشد که وظایف مختلفی از جمله کم کردن لرزش خودرو در حین رانندگی و تعلیق خودرو را بر عهده دارد . تعمیرکاران این مرکز همچنین بررسی کمک فنر ها را نیز انجام می دهند تا راننده بتواند با بالا رفتن کیفیت تعلیق خودرو و جلوبندی از رانندگی با این خودروها لذت ببرد.

تعویض تسمه تایم خودرو ام وی ام X22

تسمه تایم از جمله قطعاتی اسبت که باعث نظم بخشیدن به اجزای موتور می شود و به عنوان یک رابط بین میل لنگ و میل سوپاپ یا میل بادامک های سرسیلندر عمل می کند. با توجه به جنس تسمه تایم که از پلاستیک است مشخص است که این قطعه دوام زیادی نداشته و ممکن است دچار پوسیدگی یا پارگی شود . با توجه به اینکه پارگی تسمه تایم باعث خسارت های جبران ناپذیری برای اتومبیل و سرنشینان آن می شود بنابراین باید به طور منظم بررسی شده در صورت وجود مشکل در آن ، به موقع تعویض شود.
تعویض تسمه تایم خودروی ام وی ام X22 از جمله خدماتی است که توسط تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی انجام می شود.

تعمیر و تعویض واشر سرسیلندر خودرو ام وی ام X22

واشر سرسیلندر به قطعه ای از جنس پنبه نسوز، فولاد و مس گفته می‌شود که بین سیلندر و سرسیلندر موتور قرار داشته و باعث آب بندی قسمت های مختلف خودرو می شود.
در صورتی که هنگام رانندگی متوجه ایجاد بخار از اگزوز خودرو هنگامی که موتور ماشین روشن و گرم است شده اید ممکن است واشر سرسیلندر خودرو شما نیم سوزی شده یا سوخته باشد که در این صورت این قطعه باید تعمیر یا تعویض شود.
برای تعمیر یا تعویض واشر سرسیلندر خودروی ام وی ام X22 می توانید از تعمیرکاران تعمیرگاه عباسی کمک بگیرید.

چنانچه به خدمات تعمیرگاه ام وی ام X22 نیاز دارید با تعمیرگاه خودروهای چینی عباسی تماس بگیرید.

تعمیرگاه عباسی : تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی

جک - لیفان - ام وی ام - چری - جیلی - برلیانس - هایما و...

7 پاسخ

  1. سلام آقا عباسی من ماشینم وقتی تو ترافیک هستم چراغ چک و کروز روشن میشه و ماشین ریپ می‌زنه

  2. سلام عرض ادب واحترام
    بنده یکماهه x22خریدم هیچ مشکلی هم نداره ولی میخواستم جهت اطمینان خاطریه بازدید کلی بشه شماچه صلاح میدانید؟

    باتشکر

    1. سلام .
      باید پیش از خرید خودرو را به مراکز معتبر کارشناسی خودرو می بردید و بررسی می کردید که در صورت وجود مشکل ، متحمل زیان نشید.
      بعد از انجام معامله این کار فقط باعث ارامش خاطر میشه .
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *